Avatar billede KlamHuggeren Nybegynder
18. juni 2010 - 11:33 Der er 12 kommentarer

Install disk

Hej Alle,

Er der nogle der sidde inde med en ISO fil til Windows 7 Professional.

Jeg har pruductkey så det er ikke fordi jeg prøver at "snyde".

Nogle der har en ville det være dejligt.
Avatar billede Blandy Praktikant
18. juni 2010 - 11:38 #1
engelsk eller dansk?
Avatar billede Blandy Praktikant
18. juni 2010 - 11:39 #2
og 32 eller 64 bit?
Avatar billede KlamHuggeren Nybegynder
18. juni 2010 - 11:43 #3
Ups! sorry

Dansk og 64-bit
Avatar billede Slettet bruger
18. juni 2010 - 13:13 #4
Ja, det har jeg (Ultimate)
Avatar billede KlamHuggeren Nybegynder
18. juni 2010 - 17:32 #5
Hej jeg fandt lige en side hvor man kunne downloade de forskellige ISO filer på ?

http://www.mydigitallife.info/2009/11/10/windows-7-iso-x86-and-x64-official-direct-download-links-ultimate-professional-and-home-premium/

Ved I om denne side er troværdig eller får man fx virus?

Er det lovligt?
Avatar billede valbyly Nybegynder
18. juni 2010 - 21:20 #6
Jeg har downloadet Windows 7 pro og testet den med Avast og Malwarebyte. Der blev ikke fundet noget, men det er jo ingen garanti.
Det var min mening at lege lidt med den i den måned man må, men kom i tanke om, at det kan jeg ikke uden en nøgle, øv!
Avatar billede Slettet bruger
18. juni 2010 - 22:10 #7
Du kan downloade og lege alt det du vil i 30 dage med Windows 7 ultimate retail
Avatar billede valbyly Nybegynder
18. juni 2010 - 22:19 #8
helgec
Tak for Info:)
Avatar billede Slettet bruger
18. juni 2010 - 22:30 #9
Man skal blot undlade at indtaste licensnøgle samt disable "Activer Windows online"
Avatar billede valbyly Nybegynder
18. juni 2010 - 22:33 #10
OK, jeg prøver:)
Avatar billede valbyly Nybegynder
19. juni 2010 - 03:10 #11
Det lykkedes alt sammen udmærket. Extraherede Iso filen til en mappe og installerede på min G-partition fra XP.
Men desværre viste det sig at være Premium, og jeg skal bruge Ultimate til mine XP filer.
Avatar billede valbyly Nybegynder
19. juni 2010 - 18:11 #12
Så vidt jeg kan se, fungerer ingen af de links til Ultimate.
Jeg har nu installeret windows 7 pro, den er god nok til mig, og den kører foreløbig fint.