Avatar billede Jingz Nybegynder
15. juni 2010 - 20:14 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Sletning af cookie

Hej E..

Jeg er igang med at lave en function til mit site, som skal bruge cookies, for at være "intelligent".. Det virker også fint som det skal, men jeg skal have slettet de cookies når jeg går væk fra lige præcis den side det er på..
Hvad måde er der at gøre det på?

Jeg kan godt lave det som en onClick eller noget, men det helgarderer mig ikke rigtig.

på forhånd tak..

vh Jingz
Avatar billede majbom Novice
15. juni 2010 - 21:03 #1
nogen bestemt grund til at den SKAL slettes?
Avatar billede Jingz Nybegynder
15. juni 2010 - 21:06 #2
Ja, mine cookies i dette tilfælde, skal fortælle en function om hvordan den skal opføre sig udfra hvor mange filer der skal uploades.
Avatar billede Slettet bruger
15. juni 2010 - 21:11 #3
Slet alle cookies hver gang en side loades?
Avatar billede Jingz Nybegynder
15. juni 2010 - 21:32 #4
Ja, men hvordan ? :D

Jeg har meget meget lidt styr på javascript.
Avatar billede Jingz Nybegynder
15. juni 2010 - 21:32 #5
I øvrigt skal den helst ikke slette Sessions.. De ligger vel også som cookies
Avatar billede Slettet bruger
15. juni 2010 - 22:19 #6
Ifølge denne side kan denne kode bruges til at "slette" en cookie:

function del_cookie(name) {
document.cookie = name +
'=; expires=Thu, 01-Jan-70 00:00:01 GMT;';
}

Bare kald den på hver cookie du ønsker at slette. Så burde browseren ignorere den.
Avatar billede majbom Novice
04. november 2010 - 14:08 #7
kom du videre?
Avatar billede Jingz Nybegynder
18. november 2010 - 20:49 #8
Dette er en forfærdelig sent kommentar, og jeg er meget ked af ikke at have afsluttet dette.

Jeg endte med at lave mit cookie system på en helt anden, og faktisk ikke specielt hensigtsmæssig måde.

Som sagt, undskyld ventetiden
Avatar billede Jingz Nybegynder
18. november 2010 - 20:53 #9
svar