Avatar billede madsk Nybegynder
22. juli 2001 - 10:42 Der er 8 kommentarer

Hvordan gør man lukker man?

Hej Eksperter.
Hvordan lukker man et spørgsmål når man har fået svar så der ikke er nogle som bliver ved med at skrive.

/MadsK
Avatar billede makse Nybegynder
22. juli 2001 - 10:44 #1
Du kan ikke forhindre folk i, at blive ved med at kommentere dit spørgsmål.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
22. juli 2001 - 10:45 #2
Selv om du har accepteret et svar vil man til evig tid kunne se og kommentere
dit spørgsmål. Betragt det som en fordel: kommer der nye ideer, kan du så også
få dem.
Avatar billede foldager Novice
22. juli 2001 - 10:56 #3
Hvis du er irriteret over at få en mail hver gang der er nogen der kommenterer, kan du slå dit abonnement fra på det enkelte spørgsmål.
Dette gøres under \'indstillinger\'.
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
22. juli 2001 - 10:57 #4
Hvis du ikke har fået det svar du gerne ville have, kan du SELV tage pointene tilbage ved SELV at skrive et svar. Du skal dog være helt sikker på at det de har skrevet, ikke kan bruges. Ellers bliver du upopulær.

::sunlock.dk::
Avatar billede makse Nybegynder
22. juli 2001 - 10:57 #5
Ja, eller fjerne hakket i den lille boks, nederst på denne side.
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
22. juli 2001 - 10:59 #6
makse <<<

Så skal der skrives en kommentar eller et svar ;)
Men ja, det virker også... eller gøre som foldager siger.

::sunlock.dk::
Avatar billede makse Nybegynder
22. juli 2001 - 11:05 #7
Sunlock.dk > Du kan sende en tom kommentar.
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
22. juli 2001 - 11:07 #8
makse <<<

OKAY! Så lærte jeg sgu da også noget på en søndag, hvem ville ha\' gættet det??? Takker ;)

::sunlock.dk::