Avatar billede baitianlong Nybegynder
10. juni 2010 - 13:07 Der er 1 kommentar og
1 løsning

DataPager virker med links men ikke med buttons / images

Overskriften siger saadan set det hele...

Jeg har en DataPager til et ListView og den virker hvis jeg konfigurerer den til links, men den virker ikke hvis jeg bruger button eller image.

Er der nogen, der ved hvorfor?

Med Links ser den saadan her ud:

<asp:DataPager ID="DataPager1" runat="server" PagedControlID="resultsView" PageSize="1">
                        <Fields>
                            <asp:NextPreviousPagerField />
                        </Fields>
                    </asp:DataPager>

Med Billeder ser den saadan her ud:

<asp:DataPager ID="DataPager1" runat="server" PagedControlID="resultsView" PageSize="1">
                        <Fields>
                            <asp:NextPreviousPagerField ButtonType="Image"
                                NextPageImageUrl="~/graphics/btnnext.gif"
                                PreviousPageImageUrl="~/graphics/btnprev.gif" />
                        </Fields>
                    </asp:DataPager>
Avatar billede baitianlong Nybegynder
10. juni 2010 - 13:09 #1
Jeg glemte at sige hvordan den "ikke" virker...

Den laver godt nok Postback, men det er den samme side, der kommer...
Avatar billede baitianlong Nybegynder
21. april 2011 - 12:01 #2
lukker