Avatar billede kla Nybegynder
01. juni 2010 - 21:03 Der er 1 løsning

Ændre nedarvning i kode

Jeg er ved at lave noget kode som dynamisk skal lave et proxy objekt ud fra en wsdl beskrivelse...
Nedenstående kode er hvor jeg dynamisk danner min assembly - men jeg vil gerne ændre den default nedarvning med en min egen klasse!

Er dette muligt? og hvis hvordan gør man? evt. med lidt kode :-)

pft K

        private Assembly CompileAssembly(ServiceDescriptionImporter descriptionImporter)
        {
            // a namespace and compile unit are needed by importer
            CodeNamespace codeNamespace = new CodeNamespace();
            CodeCompileUnit codeUnit = new CodeCompileUnit();

            codeUnit.Namespaces.Add(codeNamespace);

            ServiceDescriptionImportWarnings importWarnings = descriptionImporter.Import(codeNamespace, codeUnit);

            if (importWarnings == 0) // no warnings
            {
                // create a c# compiler
                CodeDomProvider compiler = CodeDomProvider.CreateProvider("Demo");

                // include the assembly references needed to compile
                string[] references = new string[2] { "System.Web.Services.dll", "System.Xml.dll" };

                CompilerParameters parameters = new CompilerParameters(references);

                // compile into assembly
                CompilerResults results = compiler.CompileAssemblyFromDom(parameters, codeUnit);

                foreach (CompilerError oops in results.Errors)
                {
                    // trap these errors and make them available to exception object
                    throw new Exception("Compilation Error Creating Assembly");
                }

                // all done....
                return results.CompiledAssembly;
            }
            else
            {
                // warnings issued from importers, something wrong with WSDL
                throw new Exception("Invalid WSDL");
            }
Avatar billede kla Nybegynder
18. august 2010 - 12:50 #1
Lukker og slukker