Avatar billede davidabk Nybegynder
01. juni 2010 - 19:32 Der er 2 kommentarer

Overfør mysql table til en php array??

Hej

Jeg forsøger at få en hel tabel overført til en array i php!

Dette er hvad jeg har prøvet:

$except_client = 34343434;
$check = 12121212;

$check_sql = "SELECT client_id FROM clients WHERE client_id !='$except_client'";
$client_result = mysql_query($check_sql);
$client_row = mysql_fetch_array($client_result);

$search = array_search($check, $client_row);

Det jeg ønsker er at søge i client_id undtaget i en specifik række som indeholder $except_client i client_id. Derefter vil jeg søge i den oprettede array efter en specifik værdi!

Nogle forslag?? Med mysql_fetch_array får jeg kun den første række i tabellen!
Avatar billede arne_v Ekspert
01. juni 2010 - 23:06 #1
mysql_fetch_array henter en enkelt raekke ind i et array.

Det er dens dokumenterede funktion.

Hvis du vil have laest alle raekker skal du nok have en while loekke.
Avatar billede arne_v Ekspert
04. juli 2010 - 03:29 #2
OK ?