Avatar billede davidabk Nybegynder
29. maj 2010 - 22:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Overfør $_GET variabel til side i iframe?

Hej

Jeg har lidt problemer med at overføre variabler via url'en og hente dem via $_GET!

Problemet er sandsynligvis at den side som åbnes op har en iframe hvor i den side som skal hente variablerne er.

Det kunne også være fordi jeg prøver at overføre variablerne via et html meta tag:

<meta http-equiv="refresh" content="0; URL=clients.php?client_id=<?php echo $client; ?>&action=<?php echo "client_call"; ?>"/>
<meta http-equiv="Window-target" CONTENT="clients"/>

Kan det overhoved gøres på den måde? Og hvordan får jeg variablerne overført til min iframe?
Avatar billede Slettet bruger
29. maj 2010 - 23:21 #1
Har du et link til en side med koden?
Avatar billede davidabk Nybegynder
30. maj 2010 - 00:08 #2
Hej kimsey0

Siden er lokalt på min pc!

Men jeg har fået det til at virke ved at trække variablerne ind i iframe tag'et som her:

<iframe name="clients" src ="client_call.php?client_id=<?php echo $client; ?>&action=<?php echo $action; ?>" width="460px">
</iframe>

Forud for det har jeg ved $_GET overført variablerne til henholdsvis $client og $action!
Avatar billede davidabk Nybegynder
08. juni 2010 - 16:47 #3
Lukket