Avatar billede ullum Praktikant
28. maj 2010 - 12:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Checkboxe ændre str.

har ent lidt større projekt, bla andet med noget vba.
jeg fik med hjælp herindefra lavet den første side. den har jeg copy pastet og ændret lidt i vba således at det fungerer.
men check boxene ændre str. når man klikker på dem. bare ikke i det første ark jeg pastede, men derefter i de tre næste. jeg kan ikke regne ud hvad forskellen er. er der nogle bud. evt. en der vil tage et kig på arket
Avatar billede supertekst Ekspert
28. maj 2010 - 13:37 #1
Du skal være velkommen til at sende arket. @-adr. under profil..
Avatar billede ullum Praktikant
28. maj 2010 - 16:20 #2
tusind tak skal du have, jeg har det på min firma pc, jeg skal lige se om jeg får den åbnet i løbet af weekenden, ellers bliver det mandag
Avatar billede supertekst Ekspert
28. maj 2010 - 17:50 #3
Ok - god weekend
Avatar billede ullum Praktikant
17. november 2010 - 18:40 #4
He he, nu ligger den hos chefen, men hvor han før rykkede er han nu tavs :-)
så svar please, så tager vi den derfra
Avatar billede supertekst Ekspert
17. november 2010 - 18:50 #5
Ok - så får du et svar..