Avatar billede karinkruger Nybegynder
28. maj 2010 - 11:59 Der er 2 kommentarer

Internetopkobling

Hjælp. Jeg har formateret min PC og geninstalleret, men kan nu ikke få adgang til internet. Har TDC bredbånd, men TDC vil IKKE hjælpe, når jeg ringer. Er der nogen, der ved, hvordan opsætningen skal være. Den PC jeg sender fra går fint på den trådløse router (Netgear)
Karin
Avatar billede Peter4220 Nybegynder
29. maj 2010 - 00:26 #1
"Den PC jeg sender fra går fint på den trådløse router"
Hvis din PC er forbundet på nettet med en trådløs forbindelse, så har den trådløse del første priotet, derfor skal du slukke for den trådløse lampe på PCen, så skal kabelforbindelsen komme ind og overtage.
Avatar billede karinkruger Nybegynder
29. maj 2010 - 11:08 #2
Tak - det vil jeg prøve
Karinkruger