Avatar billede sprayie Nybegynder
27. maj 2010 - 16:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

c# webrequest forkert side?

Hej

Jeg er igang med at lave et program som skal oprette forbindelse til et link og så hente kilde koden ned fra linket.

Mit problem er bare den henter en forkert side når jeg prøver

[code]
            HttpWebRequest req = (HttpWebRequest)WebRequest.Create("MIT LINK HER");

            WebResponse resp = req.GetResponse();

            Stream ReceiveStream = resp.GetResponseStream();

            Encoding encode = System.Text.Encoding.GetEncoding("utf-8");

            StreamReader readStream = new StreamReader(ReceiveStream, encode);

            string strResponse = readStream.ReadToEnd();

            textBox1.Text = strResponse;

            readStream.Close();

            resp.Close();
[/code]

Jeg linker til: "http://gameusd.com/index.php?action=game.showhost&hostid=1218"

men den henter: "http://gameusd.com/index.php"

En som har en idé om hvordan jeg kan få den til at hente den rigtige side?
Avatar billede arne_v Ekspert
27. maj 2010 - 16:46 #1
Jeg gætter på at de laver nogle skumle checks på requesten, således at du skal sende diverse HTTP headere med for at få den rigtige side (referrer, user agent etc.).
Avatar billede sprayie Nybegynder
27. maj 2010 - 17:25 #2
@arne_v

Noget du måske kan hjælpe med? :=
Avatar billede arne_v Ekspert
27. maj 2010 - 18:39 #3
Eksempel:

using System;
using System.IO;
using System.Net;
using System.Net.Sockets;
using System.Text;

namespace E
{
    public class Program
    {
        public static void Main(string[] args)
        {
            HttpWebRequest req = (HttpWebRequest)WebRequest.Create("http://gameusd.com/index.php?action=game.showhost&hostid=1218");
            req.UserAgent = "Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)";
            req.Accept = "image/gif, image/x-xbitmap, image/jpeg, application/x-shockwave-flash, */*";
            req.Headers.Add("Accept-Language", "en-us");
            req.Headers.Add("Accept-Encoding", "gzip, deflate");
            WebResponse resp = req.GetResponse();
            StreamReader sr = new StreamReader(resp.GetResponseStream(), Encoding.UTF8);
            string json = sr.ReadToEnd();
            sr.Close();
            resp.Close();
            Console.WriteLine(json);
            Console.ReadKey();
        }
Avatar billede sprayie Nybegynder
27. maj 2010 - 19:17 #4
@arne_v

Det virkede sgu tak for hjælpen! :)
Avatar billede arne_v Ekspert
27. maj 2010 - 19:36 #5
saa smider jeg et svar