SELECT [tblAnlaegstype].[Anlaeg] & ": " & "Anlæg ID: " & [Anlaeg_ID] & ", " & "fabrikat: " & [Fabrikat] & ", " & "type: " & [Type] AS Anlaeg_kunde FROM (tblKunde LEFT JOIN tblAnlaeg ON tblKunde.Kunde_Id = tblAnlaeg.Kunde) LEFT JOIN tblAnlaegstype ON tblAnlaeg.AnlaegsType = tblAnlaegstype.Anlaegstype_ID GROUP BY tblKunde.Kunde_Id, [tblAnlaegstype].[Anlaeg] & ": " & "Anlæg ID: " & [Anlaeg_ID] & ", " & "fabrikat: " & [Fabrikat] & ", " & "type: " & [Type], tblAnlaeg.AnlaegsType HAVING (((tblAnlaeg.AnlaegsType)>0));
Det jeg ønsker er at udtrækket i princippet laves om til en tekst, jeg siden kan indsætte i et notatfelt. Det skal så være meningen, at der efter hver post laves en ny linie i notatfeltet.
Jeg har brug for at lave det i i VBA som en funktion. Det skal også være i en eksisterende word-skabelon, hvor rapporten i skal indsættes som et bogmærke.
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.