Avatar billede vibefy Nybegynder
26. maj 2010 - 15:17 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Alienware bærbar - hvilken..?

Hej med jer :)

Jeg har kigget lidt på Alienware computer, men synes de er lidt dyre.. Jeg har 10.000 til rådighed, og har kigget på en Alienware M15x bærbar computer og har samlet den til 10.049 kroner. Jeg ville lige høre om der er nogen der har mulighed og gider prøve at samle en Alienware M15x bærbar til mig.. Kravene er at den skal kunne køre: Counter-Strike og Sony Vegas Pro 9 uden nogen som helst problemer ;)

Hvis der er nogen der kan komme med et godt alternativ som kan klare mine krav og er under 10.000 så er jeg åben for forslag..

På forhånd tak..
Avatar billede madand Nybegynder
26. maj 2010 - 15:45 #1
Jeg tror du kan få nogenlunde samme maskine lidt billigere i en Dell Studio XPS 16, uden at være helt sikker dog.
Avatar billede clb92 Nybegynder
26. maj 2010 - 21:31 #3
Lad venligst være med at oprette 3 næsten ens spørgsmål en anden gang!

Der er kommet mange brugbare svar i de andre, så vidt jeg kunne se...
Avatar billede vibefy Nybegynder
28. maj 2010 - 19:10 #4
Tak for svarene, det var meget tankevækkende..!

Nu vil jeg kigge på jeres ting og søge lidt rundt..

Haverslev:

Tusind tak for forslaget, jeg kigger videre i dine links :-)
P.s. de sidste 2 ser rigtig godt ud, + de har et fedt design ;-)
Madand:

Det var faktisk en super idé du kom med der, den må jeg lige se nærmere på :-)

Så i mener altså alle, at jeg ikke skal købe en Alienware?..
Avatar billede vibefy Nybegynder
29. maj 2010 - 00:31 #5
lukket
Avatar billede haverslev Novice
29. maj 2010 - 08:25 #6
Øhh, fik du ikke brugbare oplysninger ?? - hvorfor lukker du spørgsmålet med "lukket"
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3
Avatar billede vibefy Nybegynder
29. maj 2010 - 13:28 #7
Jeg er helt ny herinde, og synes det er lidt svært med hvad man skal gøre med at lukke osv, men efter hvad jeg kan se, er der da kun skrevet kommentarer, hvordan kan jeg så lukke spørgsmålene uden et svar?
Avatar billede haverslev Novice
29. maj 2010 - 13:35 #8
Kig f.eks reglerne osv. igennem eller man kunne jo f.eks også spørge om hvordan det fungere :-)
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-5