Avatar billede Skillzmize Nybegynder
26. maj 2010 - 10:22 Der er 1 løsning

D: drev som netværksdrev

På min pc har jeg 2 lokale drev. Et C-drev og et D-drev, på D-drevet har jeg alle mine film, som jeg afspiller fra Windows Media Center, sammen med My Movies. Fungere skide godt, og kan klart anbefales!

Men så fik jeg lige en idé.
Har en bærbar, som jeg tager med hjem til min kæreste engang imellem, og vi kan godt lide at se film.. Og så var det jeg tænkte, om ikke jeg kan lave mit D-drev, som et netværksdrev, og så kører de samme film på den bærbare, som jeg gør på min stationære med Media Center og MyMovies.

Kan jeg gøre noget, så mit D-drev er et netværksdrev på min bærbare.

Håber det er til at forstå.
Avatar billede Skillzmize Nybegynder
22. juni 2010 - 13:18 #1
Købte en level1 VPN router.

Med VPN-forbindelse til mit hjemmenetværk, kan jeg bruge D-drevet på min stationære, som Z-drev på min bærbare, og kører filerne derfra. Skide genialt!