Avatar billede 2AA Nybegynder
25. maj 2010 - 22:26 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

text i google maps

Hej

Har denne følgende kode:

<script src="js/jquery-1.2.6.pack.js" type="text/javascript"></script>

    <script src="http://maps.google.com/maps?file=api&amp;v=2&amp;sensor=false&amp;key=ABQIAAAAJRmvvTTnnSiXwaUyC-fcKRQbZb0p0-XqbSqhqDNsA2oIn3HKFhTeqUuo9V13cQ0ZRwdw5EwXpKoV-g"
        type="text/javascript"></script>

    <script type="text/javascript">
        $(function() { // when the document is ready to be manipulated.

            if (GBrowserIsCompatible()) { // if the browser is compatible with Google Map's
                var map = document.getElementById("Map"); // Get div element
                var m = new GMap2(map); // new instance of the GMap2 class and pass in our div location.

                m.setCenter(new GLatLng(55.083167, 9.208561), 13); // pass in latitude, longitude, and zoom level.

                m.openInfoWindow(m.getCenter(), document.createTextNode("text here")); // displays the text
                m.setMapType(G_NORMAL_MAP); // sets the default mode. G_NORMAL_MAP, G_HYBRID_MAP

                m.addControl(new GLargeMapControl()); // creates the zoom feature
            }
            else {
                alert("Your Browser is not compatible with google maps!");
            }
        });
    </script>

Mit problem er, at jeg ikke kan lave et <br/> i min textnode. Hvordan gør jeg dette!?

Tak på forhånd!
Avatar billede playnice Nybegynder
25. maj 2010 - 23:01 #1
Prøv lige med

m.openInfoWindowHtml(m.getCenter(), document.createTextNode("text here"));

Mvh. Henrik
Avatar billede 2AA Nybegynder
26. maj 2010 - 12:39 #2
Hvordan vil det se ud hvis jeg f.eks skal oprette følgende text:

ekspertvej 1
0000, ekspert Øst
Danmark
Avatar billede playnice Nybegynder
26. maj 2010 - 18:52 #3
variablerne er KUN for at gøre det nemmere for dig, du kan sætte din tekst direkte ind så husk at slette + også ;-)
var header = "ekspertvej 1";
var text = "0000, ekspert Øst";
var land = "Danmark";

marker.openInfoWindowHtml("<div align='left'><b>"+header+"</b><br>"+text+"<br>"+land+"</div></div>");

Mvh. Henrik
Avatar billede playnice Nybegynder
13. juni 2010 - 11:05 #4
Var det svaret du søgte så husk at lukke.