Avatar billede jeffe Nybegynder
21. juli 2001 - 13:58 Der er 31 kommentarer og
1 løsning

Driver problem i Midtown Madness 2

Jeg kører Windows 2000 og har et problem med Detonator driverne (12.41 & 14.20 (og alle de andre))...Det er et Creative TNT2 Vanta gfx-kort og vil gerne spille Midtown Madness 2, men grafikken fucker fuldstændigt up....Jeg kan sagtens spille etteren uden nogen som helst problemer....Og jeg ved det er driveren, fordi andre drivere jeg har prøvet kører toeren fint osse...Bare ALT for langsomt...
Jeg spørger efter noget jeg skal indstille under egenskaber for kortet/driveren så det kører uden fejl....
Takker !
Avatar billede retaxes Nybegynder
21. juli 2001 - 14:09 #1
Kunne det tænkes at din Power supply er for lille! (250Watt)
Avatar billede retaxes Nybegynder
21. juli 2001 - 14:11 #2
Det må være noget andet end driveren, 12.41 er jo WQL godkendt!
Avatar billede jeffe Nybegynder
21. juli 2001 - 14:20 #3
Det har ikke noget med strømmen at gøre....Det er ligesom at dele af grafikken trækker kæmpe streger med sig....
Jeg har set det samme i Quake 3...både på min maskine og på andres...
Avatar billede deadlock Nybegynder
21. juli 2001 - 14:24 #4
hey there

Du skal have en patch til spillet for jeg havde samme problem.

Det er win2k der er problemmet så vidt jeg ved.

Men den patch fixede alle problemmer.

Over and out

Deadlock
Avatar billede retaxes Nybegynder
21. juli 2001 - 14:26 #5
Det er derfor jeg spørger om hvor stor din PSU er, hvis den er for lille kan grafikkortet ikke få tilført tilstrækkelig med spænding, den står og hakker.

En anden ting er at du skal være rar at vente med at afvise folk med det samme, vent til du har fået løst problemet!
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
21. juli 2001 - 14:27 #6
Avatar billede deadlock Nybegynder
21. juli 2001 - 14:27 #7
smid en mail så sender jeg den til dig
Avatar billede jeffe Nybegynder
21. juli 2001 - 14:27 #8
Det er jo ikke for at være uhøflig, men der er vel ingen grund til at vente med at afvise når jeg ved at det ikke er problemet...
Avatar billede jeffe Nybegynder
21. juli 2001 - 14:28 #9
Må du da godt....
jeffe@mailme.dk
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
21. juli 2001 - 14:28 #10
Avatar billede deadlock Nybegynder
21. juli 2001 - 14:34 #11
så er patchen sendt
Avatar billede jeffe Nybegynder
21. juli 2001 - 14:41 #12
Jeg må desværre skuffe....Jeg har lige instaleret patchen...og det funker fandme stadig ikke...
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
21. juli 2001 - 14:41 #13
har du læst den sidste link jeg postede til dig ??
Avatar billede jeffe Nybegynder
21. juli 2001 - 14:43 #14
Carsten_lusk:
Ja, jeg har. Men jeg kan ikke rigtigt bruge det, fordi det faktisk er Windows XP jeg bruger, så jeg kan ikke installere Service Pack 2 :)
Avatar billede deadlock Nybegynder
21. juli 2001 - 15:33 #15
jeffe så til en anden gang så fortæl lige ordentligt hvad du bruger for den patch var til win2k som du skrev, og ikke til Xp som det senere kom frem at du brugte!
Avatar billede jeffe Nybegynder
21. juli 2001 - 15:53 #16
Hvad der kører på win2k kører også på WinXP....spiller ingen rolle...tro mig !
Eneste forskel er jo bare at jeg ikke kan installere SP2 !
Avatar billede deadlock Nybegynder
21. juli 2001 - 18:52 #17
det skal du ikke regne med for selv om det er bygget op på stort set det samme er der en del ændringer, win2k er jo også bygget på NT4 men dem kan man heller ikke sammenligne.
Avatar billede t-rexz Nybegynder
23. juli 2001 - 02:54 #19
Sørg for at \"Mipmap detail level\" er sat til \"blend\" i Direct 3D.
Avatar billede onk Nybegynder
25. juli 2001 - 02:23 #20
Det er sp2 du mangler.

Havde selv samme problem.

Win2k SP2 dk:
http://www.microsoft.com/Windows2000/downloads/servicepacks/sp2/download.asp

Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
25. juli 2001 - 02:24 #21
omk>> han kører jo WinXP
Avatar billede t-rexz Nybegynder
25. juli 2001 - 02:25 #22
\"Jeg kører Windows 2000 og har et problem....\"
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
25. juli 2001 - 02:27 #23
så prøv og læs jeffe\'s kommentar
Avatar billede onk Nybegynder
25. juli 2001 - 02:28 #24
carsten lusk>>

Hvorfor skriver han så: Jeg kører Windows 2000

Hvorfor tror du han kører xp.
Avatar billede t-rexz Nybegynder
25. juli 2001 - 02:28 #25
LOL!!!  Følger slet ikke med :D
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
25. juli 2001 - 02:29 #26
onk>> at han har formuleret spm forkert og at du sover lidt, kan jeg jo ikke gøre ved
Avatar billede onk Nybegynder
25. juli 2001 - 02:36 #27
carsten lusk>>

Det er lige med at få læst det hele.
Du har ret.
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
25. juli 2001 - 02:37 #28
men spørgsmålet er dog også formuleret helt galt :-)
Avatar billede jeffe Nybegynder
26. august 2003 - 00:23 #29
Vist på tide at lukke. Fandt aldrig løsningen...
Avatar billede tobias28 Praktikant
26. august 2003 - 00:28 #30
få et nyt kort! Det er ikke særlig godt mere!

Men som en sidste gardering kunne du jo i egenskaber for grafikkortet prøve at loade defaults....nogle gange det eneste der skal til!

Men tror som sagt dit grafikkort er for lille!
Avatar billede jeffe Nybegynder
26. august 2003 - 01:32 #31
Heh, nu er det jo 2 år siden. Jeg tror ikke jeg har mange af de ting tilbage jeg havde dengang :D
Avatar billede tobias28 Praktikant
26. august 2003 - 10:01 #32
ja det kan jeg se...hehe ;-) (så ikke lige årstallet)