Avatar billede stinejh1980 Nybegynder
19. maj 2010 - 09:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

SimpleViewer: oprette gallerier via custom CMS

Jeg er ikke glad for det galleri som grafikeren har designet og derfor vil jeg gerne prøve SimpleViewer.

Jeg har brug for lidt sparring og brainstorming fra andre mht hvordan jeg sætter SV op til at kunne tackle flere albums og hvordan jeg integrere "opret nyt album" funktionen i mit eksisterende CMS system.

Jeg har opbygget vores hjemmeside i ASP.NET og VB.NET.

Alle der poster et fornuftigt SVAR får point.
Avatar billede claes57 Ekspert
19. maj 2010 - 10:56 #1
firmaet bag SV har lavet det - bare i php
http://www.simpleviewer.net/svmanager/
hvis du kan noget php, så hent det, og oversæt til asp.
Avatar billede stinejh1980 Nybegynder
19. maj 2010 - 11:06 #2
Jeg kan faktisk ikke noget php, men der findes der programmer der kan oversætte det.

Er det et indviklet system, ment som; er der mange filer der skal oversættes?
Avatar billede stinejh1980 Nybegynder
27. august 2010 - 11:01 #3
Folk har opfordret til at jeg skal lukke åbne spsm, og eftersom ingen svarer her lukker jeg selv