Avatar billede Reedin Nybegynder
16. maj 2010 - 21:38 Der er 4 kommentarer

class hjælp

Hej eksperter.

Jeg er ved at lave en TBDev side, og har lidt problemer med index siden.

Orginal koden er:

$HTMLOUT .= "<div style='text-align:left;width:80%;border:1px solid transparent;padding:5px;'>
<div style='background:black;height:25px;'><span style='font-weight:bold;font-size:12pt;'>{$lang['stats_title']}</span></div><br />

Og mit design er:

$HTMLOUT .= "<div style='text-align:left;width:80%;padding:5px;' class='colhead'>
<div style='height:25px;'><span style='font-weight:bold;font-size:12pt;'>{$lang['stats_title']}</span></div><br />

Men når jeg indsætter mit design så ser det rigtig ud, udover POWERED BY neders i bunden bliver rykket op i toppen.

Det ser ud til at det er class='colhead' som er problemet.. Er der fejl i koden eller kan jeg bruge en anden class eller hvad kan man gøre? Håber nogen kan hjælpe.
Avatar billede imbanerf Nybegynder
16. maj 2010 - 22:26 #1
Du skal huske, at border også fylder 1 px i bredden, så når du fjerner den, "mangler" der en pixel. anyway, hvad med at vise, hvad klassen "colhead" indeholder?
Avatar billede Reedin Nybegynder
17. maj 2010 - 22:33 #2
Jeg har taget nogle screenshot af det, så i kan se hvordan det ser ud:

https://black.online.dyndns.dk/templates/1/pic/1.jpg

https://black.online.dyndns.dk/templates/1/pic/2.jpg

Det første billede er NÅR jeg har indsat class='colhead'... Hvorfor gør den det?? Forstår det simpelthen ikke.. Er der noget jeg har gjort forkert?
Avatar billede imbanerf Nybegynder
18. maj 2010 - 17:04 #3
Dine links virker ikke.. :/
Avatar billede Reedin Nybegynder
18. maj 2010 - 18:56 #4
Irreterende :) Men NU virker de :D