Avatar billede Slettet bruger
16. maj 2010 - 07:53 Der er 7 kommentarer

skype

Jeg har skype installeret på min pc. Min kæreste har også skype og efter jeg har haft ham slettet som kontaktperson kan vi ikke længere ringe til hinanden.

Jeg har igen sat ham ind som kontaktperson men det virker ikke Hvorfor?

Mette
Avatar billede Mia12 Nybegynder
16. maj 2010 - 09:04 #1
Hej. Det ved jeg ikke, men har du set  efter i knotakterpersoner  der er flere muligheder for at tilføje eller udelukke, du kan have udelukket uden du mente det, jeg tror det er der du skal finde svaret. mvh
Avatar billede Slettet bruger
16. maj 2010 - 09:52 #2
Nej det har jeg prøvet. Jeg slettede kontaktpersonen, men nu vil jeg gerne have den på igen. Det har jeg fået men han skal acceptere hvordan gør man det???
Avatar billede zetto123 Nybegynder
16. maj 2010 - 10:26 #3
når du tilføjer ham, så modtager han en anmodning om han vil acceptere dig som ven.
men står han på din venneliste ???
jeg tror du har kommet til at vælge bloker og så fjern person fra kontaktpersoner.
Avatar billede zetto123 Nybegynder
16. maj 2010 - 10:29 #4
gå ind under funktioner --> Indstillinger... --> privatliv --> blokerede kontaktpersoner.
så er der en liste over alle dem du har blokeret, så trykker du bare på hans navn og så fjern blokering fra denne person
Avatar billede Slettet bruger
16. maj 2010 - 11:50 #5
Det har jeg gjort han er ikke blokeret og jeg er på hans venneliste
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. maj 2010 - 12:00 #6
Kan du højreklikke på hans bruger og klikke på anmod om godkendelse?
Avatar billede alex_fk Nybegynder
11. november 2010 - 17:41 #7
Hej, Jeg tror vi har samme problem, som jeg forgæves har søgt en løsning på. Efter man har fjernet blokkeringen, så modtager venne stadig ikke ens online status, så man står som offline al tid, selvom man godt kan skype med hinanden ... hvordan kan man genoprettte "update" af status, efter blokkering er fjernet?