Avatar billede kkaen Nybegynder
14. maj 2010 - 17:49 Der er 1 løsning

KOnfiguration af Glassfish

Jeg har en database på en server, som tilgås gennem nogle servletter. Servletterne sørger for transport af data ind og ud fra databasen.

Hele setupet virker fint på min stationære computer. Jeg bruger Netbeans, Glassfish og en mobil applikation. Nu har jeg behov for at flytte det hele over på min bærbare, som kører linux med windows7 i virtualbox. Her har jeg fået skabt et miljø, som er en kopi af mit stationære. Men mit projekt vil ikke køre.

Når jeg prøver at køre det gennem Netbeans, så får jeg exceptionen:

ConnectionNotFound error in socket::open : error = 10061

Jeg går ud fra, at det er Glassfish-serveren, som ikke giver adgang til servletterne, som på den stationære computer.
Jeg har derfor været inde i administrationen af GlassFish, og sørget for, at der er de samme udvidelser samt opdateringer tilføjet begge installationer.
Servletterne tilgår hinanden gennem:

"http://localhost:8080/WebApplication2/servletBackup.servletOfServices"

Problemet her er, at packagen i Netbeans kun hedder "Backup", men det virker som sagt fint på den stationære.

Er det den rigtige fejlsøgningsmetode jeg er i gang med, og hvordan kommer jeg videre til en løsning? Hvordan sikrer jeg mig, at det er den rigtige url i den bærbare version?
Avatar billede kkaen Nybegynder
30. december 2010 - 15:56 #1
lukkes