Avatar billede noerager Nybegynder
13. maj 2010 - 23:57 Der er 3 kommentarer

PC tools firewall finder nyt netværk

Hej

Her til aften da jeg tænder min PC kommer PC Tools Fírewall Plus med denne oplysning om et nyt netværk. SKal jeg acceptere eller hvad er det eller skal det blokeres eller hvad skal jeg gøre. Såvidt jeg kan se kan jeg ikke annullere det eller afvise det men kun give det et navn og derefter apply.

Jeg kan sagtens køre på internettet uden at have accepteret noget.

Se link

http://img148.imageshack.us/img148/5654/pctools.jpg
Avatar billede 220661 Ekspert
14. maj 2010 - 08:01 #1
Har du sikret din trådløse internetforbindelse?
Avatar billede noerager Nybegynder
14. maj 2010 - 12:09 #2
Hej
Nej det tror jeg ikke
Jeg bruger ikke den trådløse forbindelse men der er trådløs forbindelse i routeren som for øvrigt er en TDC Homebox.

Skal den sikres når jeg ikke bruger den og i så fald hvordan gør jeg det.

Takker på forhånd.
Avatar billede 220661 Ekspert
14. maj 2010 - 14:19 #3
Mener tdc homebox er konfigureret med kryptering i opsættet, men jeg er ikke klar over om det skal aktiveres. Det gør du med den cd rom der fulgte med boksen. Du vælger trådløs under installeringen. Selve koden står på boksen, og en label på cd mener jeg. Så er den sikret og klar til, hvis der kommer en bærbar i huset.