Avatar billede sanger Nybegynder
10. maj 2010 - 22:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Google indeksering

Hejsa
Jeg har lavet en hjemmeside hvor jeg skriver sange på www.engodsang.dk men den bliver ikke indekseret af google. Er der nogen der ved hvordan man får google til at indeksere.

Mvh
Sanger
Avatar billede keysersoze Guru
10. maj 2010 - 23:11 #1
Siden er skam indekseret - så det må være et spørgsmål om at få den til at rangere højere. Det gælder i høj grad om at få skaffet en masse link, jo mere relevante de er jo bedre - en lille hjælp kan du måske finde her; http://www.web-dev.dk/post/Danske-linkkataloger.aspx

Derudover så kan sidens kode nok også optimeres lidt - fx har du en masse css liggende i din html fremfor at få det lagt i en ekstern css-fil og der er ikke så fantastisk meget indhold (hverken tekst i det hele taget eller tekst i forhold til kode).
Avatar billede sanger Nybegynder
10. maj 2010 - 23:28 #2
Hejsa Mange tak, god side og gode råd så er der lidt at arbejde på..:)
Avatar billede The_Buzz Novice
11. maj 2010 - 07:17 #3
Avatar billede keysersoze Guru
27. juni 2010 - 11:06 #4
Lukketid?