Avatar billede c3-rp Nybegynder
10. maj 2010 - 14:14 Der er 1 løsning

CascadeDropDown i AjaxToolkit giver underlig respons.

Hej,

Jeg arbejder med CascadeDropdown i AjaxToolKittet. Jeg kan dog ikke få det til at fungere - det virker som en intern fejl, måske én af jer har en idé?

http://skill.dk/ajaxtoolkit2.gif
http://skill.dk/ajaxtoolkit1.gif

Som I kan se på de to screenshots, så laver jeg to dropdown boxes og knytter to CasecaseDropdown på dem. Kalder jeg webservicen i min browser, får jeg korrekt nok en XML struktur tilbage, no problems der.

Som I kan se på det andet screenshot, så ser det ud til at XML filen bliver returneret i et scripttag (som browseren giver en fejl på). Ifl. dokumentationen så arbejder CasecadeDropdown som default med XML, så jeg forstår ikke den putter det i et scripttag - som om det var JSON?
Avatar billede c3-rp Nybegynder
10. maj 2010 - 16:56 #1
Fandt en løsning. Da webservicen blev brugt i AJAX (Javascript) var jeg løbet ind i nogle sikkerhedsproblemer. Jeg oprettede min egen webservice, som kaldte den eksterne webservice og jeg kunne så hente de nødvendige data ud gennem min lokale webservice. Voila.