Avatar billede hugopedersen Nybegynder
10. maj 2010 - 11:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Simpel ZIP af filer i directories

Jeg har brug for at kunne lave en ZIP fil der indeholder nogle filer der ligger i flere forskellige mapper.
Jeg har rodet lidt med en dims der hedder SciZipFile - det er kun 1 enkelt .pas fil så det er lige noget der passer mig :-) Desværre har den den fejl at alle de filer jeg tilføjer bliver med størrelsen 0 bytes.
Alle mapper o.s.v. bliver oprettet fint.

Nogen der evt. kender denne utility og har fået den til at virke?

Evt. en anden tilsvarende dims.
Avatar billede kroning Nybegynder
10. maj 2010 - 13:34 #1
Jeg bruger denne http://www.delphizip.org/ både til at zippe filer og data som jeg streamer, og jeg har aldrig oplevet problemer.
Avatar billede hugopedersen Nybegynder
11. maj 2010 - 06:59 #2
Har set den, men i forhold til den anden så bruger den efter hvad jeg kan finde ud af et par DLL filer også.
Det vil bevirke at jeg skal til at holde styr på den også - det kunne jeg have undgået med min anden kode.

Jeg har dog fundet noget TurboPower kode, som stadig opdateres, der ser ud til at kunne fungere uden DLL filer. Det er godt nok en del .pas filer der bruges, men det kan jeg nok håndtere.

Er så bare løbet ind i det problem at min fil ikke kan sendes via mail med Indy - den skifter navn til .dat undervejs
Avatar billede hugopedersen Nybegynder
16. maj 2010 - 20:16 #3
Jeg brugte den TurboPower ting jeg fandt og den opfylder mit behov.