Avatar billede baitianlong Nybegynder
10. maj 2010 - 07:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvordan putter man programmatiske variabler/resultater ind i javascript uden <%= %>

Det er jo generelt fy-fy at skrive <%= Klasse.Metode() %> i sine web-sider. Derfor bruger man <asp:label> osv til at holde paa variablerne fra back-enden. Men hvad goer man naar man skal putte noget ind i et javascript, som jeg f.eks skal med SWFObject?

Man kan jo ikke rigtig skrive:

so.addVariable("data", "<asp:Label runat="server" ID="flashvar1" />");

og man maa jo helst ikke skrive

so.addVariable("data", "<%= XMLPrinter.printXML %>");

Det er dog det sidstnaevnte, jeg bruger lige nu, men hvad er den "rette" maade at goere det paa?
Avatar billede -xyz- Nybegynder
10. maj 2010 - 08:58 #1
Du kunne jo bruge register startupscript
Avatar billede baitianlong Nybegynder
19. juni 2010 - 12:24 #2
Det var noget af et kort svar, men jeg fik det til at virke efter lidt forskning her og der. Du kan bare smide et svar :)
Avatar billede baitianlong Nybegynder
21. april 2011 - 11:59 #3
lukker her