Avatar billede melle Nybegynder
09. maj 2010 - 15:53 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

html2pdf problem

Hej jeg er igang med at få en side op at køre.
Jeg har siden til at virke lokalt, men når jeg ligger den op på min server får jeg følgende fejl når jeg kører mit script:

Parse error: syntax error, unexpected T_STRING, expecting T_OLD_FUNCTION or T_FUNCTION or T_VAR or '}' in html2pdf.class.php on line 22

Koden:

if (!defined('__CLASS_HTML2PDF__'))
{
    define('__CLASS_HTML2PDF__', '4.00');

    require_once(dirname(__FILE__).'/_mypdf/mypdf.class.php');    // classe mypdf
    require_once(dirname(__FILE__).'/parsingHTML.class.php');    // classe de parsing HTML
    require_once(dirname(__FILE__).'/styleHTML.class.php');        // classe de gestion des styles

    class HTML2PDF
    {
        public    $pdf                 = null;        // objet PDF
        public    $style                = null;        // objet de style
        public    $parsing            = null;        // objet de parsing
osv...

linie 22 er denne:
public    $pdf                 = null;        // objet PDF

Håber der nogen der kan komme med lidt hjælp.
Avatar billede dkfire Nybegynder
09. maj 2010 - 17:15 #1
Problemet ligger i din public.
Hvilken version af PHP kører du på ?
Avatar billede melle Nybegynder
09. maj 2010 - 17:23 #2
Kører 4.4.9.
php info: http://ws15.surf-town.net/phpinfo.php
Avatar billede dkfire Nybegynder
09. maj 2010 - 17:25 #3
Sålænge du kører en så gammel version af php, har du ikke mulighed for at bruge public/private på variabler!
Avatar billede melle Nybegynder
09. maj 2010 - 17:32 #4
Det opklarede jo problemet, har netop bedt surftown om at opgraderer mit webhotel. Så det må jeg jo bare vente på. :)

Mange tak for hjælpen dkfire, hvis du vil have dine point må du lige oprette et svar.
Avatar billede melle Nybegynder
04. september 2010 - 17:11 #5
Lukker