Avatar billede Slettet bruger
09. maj 2010 - 02:57 Der er 1 løsning

Springfield ?

100 Points for den bedste Marge !!!

|                                                                                    /\/\/\/\/\
                                                                                    | O,,O |
                                                                                      \ (-) /

|                                                                                    /\/\/\/\/\
                                                                                    ( o .. o )
                                                                                      \ -o- /
                                                                                          -

|                                                                                    /\/\/\/\/\
                                                                                    ( o .. o )
                                                                                      \ ---- /
                                                                                          -

|                                                                                      |||
                                                                                    /,., .,.\
|                                                                                  | O,,o |
                                                                                    \ (--) /
                                                                      _---___-/\    /\-___---_
                                                                                      \/\/\/
|                                                                                      \  /

|                                                                                      |||
                                                                                    /,., .,.\
|                                                                                  | O,,o |
                                                                                    \ (--) /
                                                                      _---___-/\    /\-___---_
|                                                                                    \/\  /\/
                                                                                        \/

|                                                                                      |||
                                                                                    /,., .,.\
|                                                                                  | O,,o |
                                                                                    \ (--) /
                                                                                  /  \      /  \
                                                                                  \  /\    /\  /
                                                                                    \/  \ /  \/
|                                                                                        .

|                                                                                    _| | |_
                                                                                    /,.,    .,.\
                                                                                  ( -- ,, --  )
|                                                                                  \ (  --  ) /
                                                                                  /--\ \  / /--\
|                                                                                  \--/ \/ \--/

|
                                                                                      \ | /
                                                                                    /        \
|                                                                                  | Õ..ô |
                                                                                    \ ( - ) /
                                                                                  /  \      /  \
                                                                                  \  /\    /\  /
                                                                                    \/  \ /  \/

|

                                                                                        \|/
                                                                                    /        \
|                                                                                  | Õ..ô |
                                                                                    \ ( - ) /
                                                                                  /  \      /  \
                                                                                  \  /\    /\  /
                                                                                    \/  \ /  \/

||
                                                                                      \ | /
                                                                                      /    \
                                                                                    / O O \
|                                                                                  (    o    )
                                                                                    \ (---) /
|                                                                                  _|  -  |_
                                                                                  /  \ - - /  \
                                                                                  \  /\    /\  /
                                                                                    \/  \ /  \/

||
                                                                                      \ | /
                                                                                      /    \
                                                                                    / O O \
|                                                                                {)    O    (}
                                                                                    \ ( ~ ) /
|                                                                                  _|  -  |_
                                                                                  /  \ - - /  \
                                                                                  \  /\    /\  /
                                                                                    \/  \ /  \/

||
                                                                                      \ | /
                                                                                      /    \
                                                                                    / O O \
|                                                                                {)    O    (}
                                                                                  (  ( ~~ )  )
|                                                                                  /    ---    \
                                                                                  /  \        /  \
                                                                                  \  /\      /\  /
                                                                                    \/  \  /  \/
Avatar billede Slettet bruger
15. maj 2010 - 11:21 #1
Pissesure hele bundtet..