Avatar billede cybermaster-ny Nybegynder
05. maj 2010 - 14:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Modtage betaling på hjemmesider

Hej med jer.

På en dansk hjemmeside, ønsker jeg at modtage en månedlig betaling.

Jeg ønsker ikke at oprette en betalings aftale med PBS til at starte med.

Jeg ved der er PAYPAL som en betalings mulighed, men synes ikke det er "kendt" nok i danmark til at bruge.

Er der nogle der har en ide til hvorledes jeg kan modtage penge hver måned fra kunderne, og automatisk få et udtræk over indbetalinger?

Har danske bank, så de havde noget API, men lavet til PRO kunder, lyder dyrt ;)

Nogle Ideer?
Avatar billede claes57 Ekspert
05. maj 2010 - 15:10 #1
Avatar billede cybermaster-ny Nybegynder
05. maj 2010 - 15:18 #2
Ja Borset fra er det ikke kun PBS Løsninger?
Avatar billede claes57 Ekspert
05. maj 2010 - 15:59 #3
med dankort vil du komme til at betale til pbs - elles skal du have noget med forudbetalte konti i stil med paypal.
På dansk er der http://www.ewire.dk/
Avatar billede cybermaster-ny Nybegynder
05. maj 2010 - 20:54 #4
Tænkte på om det evt var muligt at lave det som en fast konto overførelse, hvor der var et form for API, så jeg via PHP, kan se nye indbetalinger.

Nogle der ved om dette umidelbart kan lade sig gøre?

Ewire, har jeg været inde at se på, men der har jeg ikke umidelbart mulighed for at lade mine kunder tilmelde sig et løbende abonnement.

Paypal har denne mulighed, men nøj hvor har man bare hørt meget om deres ringe service (Det ligner bevist snyd, for at slippe for at udbetale pengene)
Avatar billede cybermaster-ny Nybegynder
13. maj 2010 - 17:10 #5
Lukker