Avatar billede Slettet bruger
04. maj 2010 - 22:16 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Menuer i Joomla

Hvordan laver jeg "flotte" menuer i Joomla, tilsvarende dem der er oprettet som demoer?

Når jeg opretter menu og aktiverer moduler, får jeg kun tekst?
Avatar billede hekro Nybegynder
05. maj 2010 - 01:11 #1
Normalt er det jo din skabelon der laver udseendet på din menuer. Hvilken skabelon bruger du? Læg eventuelt et link til din side?
Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2010 - 07:25 #2
Samme problem uanset hvilken skabelon jeg bruger.
Min side ligger p.t. kun lokalt...
Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2010 - 12:26 #3
Nu har jeg prøvet at oprette et site uden demodata. Template rhukMilkyWay. Der er som standard oprettet en Main menu med en fin ramme om og med et underpunkt.
Hvis jeg opretter en ny menu i Menu Manager og efterfølgende enabler den i Module Manager oprettes menuen men UDEN den fine ramme omkring.....
Avatar billede hekro Nybegynder
05. maj 2010 - 14:44 #4
Jeg har lige prøvet at ændre min egen side til MilkyWay - og ja det ser ud til at det kun er hovedmenuen der har den fine ramme.

Jeg prøvede med mine andre templates og de har alle ens menuer. Så prøv en anden template - der findes masser af gratis templates derude. Generelt vil jeg dog sige at du får flere muligheder med dem du betaler lidt for. Se for eksempel yootheme.com
Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2010 - 14:49 #5
OK - læg lige svar :-)
Avatar billede hekro Nybegynder
05. maj 2010 - 16:02 #6
Tak, du er velkommen en anden gang :-)