Avatar billede Slettet bruger
02. maj 2010 - 00:23 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Visning af RSS på hjemmeside?

Hej derude!

Jeg har nu søgt hele dagen efter et script der vil tillade at vise rss på min hjemmeside. Problemet er at jeg helst ikke vil være afhængig af andre sider og firmaer så det skal ikke hostes nogle steder. Desuden er det kun rss'ens seneste indlæg der skal vises.

Nogen der kan hjælpe eller finde en tutorial der kan løse mit problem? For jeg kan desværre ikke finde noget efter en hel dags googleing!

På forhånd tak,
Freak2
Avatar billede Slettet bruger
02. maj 2010 - 00:29 #1
Hvad har du at gøre godt med på serveren - PHP ?
Avatar billede Slettet bruger
02. maj 2010 - 00:51 #2
Det er One.com jeg har med php5
Avatar billede inctor Nybegynder
02. maj 2010 - 01:03 #3
Altså skal du vise dit eget RSS feed, eller et RSS feed fra et andet sted?

Ellers, tag et kig her:
http://apptools.com/phptools/xml/rss.php

Brugte søgeordene: "php show rss feed"
Avatar billede Slettet bruger
02. maj 2010 - 01:05 #4
Det skal faktisk være fra en facebookgruppe. Kan ikke få det til at virke fordi det ikke er .rss men at det hedder http://www.facebook.com/feeds/page.php?format=atom10&id=000000000000000
Avatar billede Slettet bruger
02. maj 2010 - 01:11 #5
Jeg fandt ud af det, tak for hjælpen :-)
Avatar billede inctor Nybegynder
02. maj 2010 - 01:20 #6
Hmm ja det kan jeg godt se..

Hvis du selv har lidt erfaring i at kode i PHP eller ASP, kan det være du selv kan lave noget, der kan gøre jobbet for dig?
Ellers så vil jeg prøve imorgen at se, om jeg ikke kan få lavet et eller andet, der burde kunne gøre formålet :)
Avatar billede inctor Nybegynder
02. maj 2010 - 01:20 #7
Vil du dele, løsning med os andre? :)

Så kan vi også få gavn af det jo ;)
Avatar billede Slettet bruger
02. maj 2010 - 01:22 #8
Jeg brugte bare dit script. Det virker fejlfrit og er let at redigere så det tilpasses en selv :-)