Avatar billede cronck Nybegynder
30. april 2010 - 22:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Data recovery - PHP-filer

Hej eksperter,

Jeg fik kvajet mig her til aften.
Et større web-project fik jeg slettet ved en fejl for ca. 2 timer siden.

Kører Ubuntu 8.04 Desktop edition, men har pt. kun shell-adgang da den ikke er her hjemme.

Jeg er pt. igang med at køre følg:
sudo foremost -t jpg -d -i /dev/sda1 -o /home/daniel/recover

Foremost kan umiddelbart ikke genskabe PHP og CSS filer. Er der nogen som kan hjælpe mig med at genskabe disse?
Avatar billede Slettet bruger
01. maj 2010 - 00:13 #1
ØV!

Der er en mulighed for at css-filerne ligger i din browsers cache-mappe.

- men php-filerne.. Har du prøvet at sige "php" i stedet for "jpg" til foremost - det KU jo være...
Avatar billede cronck Nybegynder
01. maj 2010 - 00:17 #2
Yep, har jeg prøvet.

Så viser den mig bare listen over parametre man kan kalde programmet med. :)

Er pt. igang med at prøve en full recovery med PhotoRec.
Avatar billede cronck Nybegynder
01. maj 2010 - 00:29 #3
Det kører rigtig godt for mig i dag.

Nu fik jeg så BSOD i Windows efter at min PhotoRec havde kørt i ca. 45 min.

Nogen som kan fortælle mig om den forsat kører på min anden maskine?

Startede den via. SSH med PuTTY.
Avatar billede cronck Nybegynder
01. maj 2010 - 18:59 #4
Jeg har opgivet det, og er så småt begyndt forfra med at lave det som jeg mistede.

Smid du gerne et svar, så får du point'ne :)
Avatar billede Slettet bruger
01. maj 2010 - 19:27 #5
Var der ikke noget at hente i div. cache-mapper ?
- evt. også på serveren... (php-filerne)

NÅ, men du kan glæde dig over (eller til) at anden gang man koder noget, går det dobbelt så hurtigt, og bliver dobbelt så godt.