Avatar billede daphne Novice
30. april 2010 - 14:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Røde krydser i Windows Live mail i stedet for billeder

Har i tidligere indlæg omtalt, at jeg har installeret Windows Live mail på min svigermors nye pc, der kører med Windows 7.

Når hun modtager nyhedsmails er billederne vist som røde krydser. Man kan vælge 'vis billeder' oppe øverst i billedet, men er der ikke en måde, hvorpå hun kan få vist ALLE billederne, når hun åbner mailen i stedet for at skulle trykke på vis-billeder, hver gang hun modtager en mail, der indeholder billeder ?

Har prøvet at gå ind i hendes anti-virus (trendmicro pcellin) og indsætte afsenderen af mailen som værende 'godkendte'.. men det har ikke hjulpet mht. fremvisningen af billeder automatisk ved åbning af mails.

Håber nogen kan hjælpe.

Med venlige hilsner
Gitte Daphne
Avatar billede Slettet bruger
30. april 2010 - 17:13 #1
http://office.microsoft.com/da-dk/outlook/HP012300401030.aspx#4

Dette er til Mikrosoft Outlook, men mon ikke det er samme sted blokeringen er sat ind
Avatar billede scory Nybegynder
30. april 2010 - 22:03 #2
Hejsa,

så vidt jeg husker så skal man sætte afsenderne som "sikre afsendere" og/eller indlæse mail adressen i sit adressekartotek. Grunden til dette problem er at programmet tror det er spam/virus.

Hilsen
Mikael
Avatar billede daphne Novice
01. maj 2010 - 09:58 #3
#1>
Har ikke mulighed for at tjekke op på det før jeg kommer ud til min svigermor igen.

Men har tjekket op på min egen Outlook, og der kommer man først ind til menuen gennem :

* Funktioner - indstillinger - sikkerhed

Så i forhold til det, du har henvist til her, så er menuerne lidt anderledes, men kan jo være afhængig af, hvilken version af Outlook man nu har installeret.

Foreløbigt tak for hjælpen.

Jeg vender tilbage, når jeg har forsøgt mig med den korrekte pc.

Mvh.
Gitte
Avatar billede daphne Novice
27. maj 2010 - 19:14 #4
Så lykkedes det at få til at virke :-) - brugte Samsonjens indlæg til at få det op at køre, men mangler et svar, så jeg kan afgive dine points.

Mange hilsner fra
Gitte Daphne
Avatar billede Slettet bruger
27. maj 2010 - 20:07 #5
Svar :-)