Avatar billede mortensen Nybegynder
29. april 2010 - 10:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Jeg har i 2 måneder forsøgt at installere adobe flash

Det er efter utallige forsøg at installere Adopbe flash, ikke lykkedes mig. Hvad i alverden gør jeg galt? Har læst (er dog ik så skrap til engelsk) deres vejledning og har benyttet deres "uninstall flash player". Hvad kan jeg gøre for at få det installeret. Håber på et venligt menneske kan fortælle hvad jeg gør forkert
Avatar billede mortensen Nybegynder
29. april 2010 - 10:28 #1
Jeg får denne melding:
'
The version of Adope Flash Player ActiveX that you

are trying to install is nor the most current version.
Please visit http://www.adobe.com/go/getflashplayer

to obtain the latest, most secure versions.
Avatar billede mett Nybegynder
29. april 2010 - 12:48 #2
Jeg ville afinstallere alt, hvad der har med adobe at gøre og starte forfra. Evt via siden filehippo.com , som altid har den senest opdaterede version af programmer.
Avatar billede scory Nybegynder
30. april 2010 - 22:22 #3
Hejsa,

hvis du forsøger at benytte Internet Explorer i Windows 7 i en 64bit version, så er dette grunden til at Flash ikke virker. Prøv istedet i 32bit versionen, den ligger også i
Alle Programmer.

Hilsen
Mikael
Avatar billede mortensen Nybegynder
05. maj 2010 - 03:43 #4
Tak Mett. Det lykkes via filehippo, som iøvgt starter op med pc med deres fantastiske update program. Bare mærkeligt det ikk virker at downloade fra Adobe's egen hjemmeside. Tak for hjælpen
Avatar billede mett Nybegynder
05. maj 2010 - 17:40 #5
Velbekomme :-) Rar fornemmelse at være til hjælp ...