Avatar billede noerager Nybegynder
29. april 2010 - 00:20 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvordan skal en hosts fil se ud

Hej

Er det ok når min hosts fil bare ser sådan ud?

Det er fordi jeg kan ikke få adgang til localhost

"
127.0.0.1      localhost

#block wga
127.0.0.1 mpa.one.microsoft.com
"
29. april 2010 - 06:21 #1
http://support.microsoft.com/kb/972034

---

En standard hosts-fil kan se ud som denne:

# Copyright (c) 1993-1999 Microsoft Corp.
#
# This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows.
#
# This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each
# entry should be kept on an individual line. The IP address should
# be placed in the first column followed by the corresponding host name.
# The IP address and the host name should be separated by at least one
# space.
#
# Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual
# lines or following the machine name denoted by a '#' symbol.
#
# For example:
#
#      102.54.94.97    rhino.acme.com          # source server
#      38.25.63.10    x.acme.com              # x client host

127.0.0.1      localhost

Avatar billede Slettet bruger
29. april 2010 - 07:37 #2
min ser sådan ud i win 7 dk ultimate 32 bit dk

# Copyright (c) 1993-2009 Microsoft Corp.
#
# This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows.
#
# This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each
# entry should be kept on an individual line. The IP address should
# be placed in the first column followed by the corresponding host name.
# The IP address and the host name should be separated by at least one
# space.
#
# Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual
# lines or following the machine name denoted by a '#' symbol.
#
# For example:
#
#      102.54.94.97    rhino.acme.com          # source server
#      38.25.63.10    x.acme.com              # x client host

# localhost name resolution is handled within DNS itself.
#    127.0.0.1      localhost
#    ::1            localhost

du åbner notesblok-
omder filer-tryk åben
tryk c
windows
system32
drivers
etc
forneden slår du den over på under tekstdokumenter
alle
så ligger den som den første du åbner
men pas lige på derinde med at rode.
Avatar billede Slettet bruger
29. april 2010 - 08:10 #3
nu er der igen vrøvl med ekspertens opdatering af indlæg
du var der ikke #1 da lagde min ind.
m.v.h
Avatar billede noerager Nybegynder
29. april 2010 - 08:28 #4
Nogen der kan fortælle hvordan det her er kommet

#block wga
127.0.0.1 mpa.one.microsoft.com
Avatar billede noerager Nybegynder
29. april 2010 - 08:29 #5
Styresystem er xp pro
Avatar billede noerager Nybegynder
29. april 2010 - 08:40 #6
Og hvad det vil sige
Avatar billede Vandreren Novice
29. april 2010 - 17:44 #7
Hvorfor i alverden googler du ikke bare, noerager?

Her er en forklaring:

it is interesting to note that the wga-fix.exe modifies your hosts file. it adds the entry #block wga 127.0.0.1 mpa.one.microsoft.com. i believe this could re-route any calls for a validation check back to your own p.c. as 127.0.0.1 is a loopback i.p.address, and i guess mpa.one.microsoft.com is the address of their validation servers.
http://keznews.com/1718_WGA_Patcher_Permanent_Kit!

Har du forsøgt at omgå WGA med en illegal patch? Det ville i hvert fald forklare din hosts-fil.
08. maj 2010 - 21:51 #8
(Hvad endte denne tråd med ?)
Avatar billede noerager Nybegynder
07. oktober 2010 - 09:11 #9
Det hele er ok. Hvis i vil have point så lav et svar
Avatar billede Slettet bruger
07. oktober 2010 - 10:35 #10
ok