Avatar billede madsk Nybegynder
20. juli 2001 - 17:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan jeg ikke gøre noget??

Jeg har lige forsøgt at geninstallere Windows 95 og jeg kan ikke finde det ID-nummer som jeg skal bruge.
Kan man så ikke gøre noget eller er det bare ærgeligt?

MadsK
Avatar billede djeclemen Nybegynder
20. juli 2001 - 17:21 #1
Genkald din hd og find det i regedit

Du mener vel serial nummer!!
Avatar billede ziron Nybegynder
20. juli 2001 - 17:31 #2
når det er at du skriver forkert kode, kommer der en box hvor dser står at hvis din kode er forkert skal du ringe til (det nr. der står). så skriv noget lort og ring...

/ZIRON
Avatar billede zeth Nybegynder
20. juli 2001 - 17:31 #3
Hmm der findes millioner - eller i hvertfald nogen som er cracket, men Eksperten må ikke bruges til ulovlig blahblahblah.. men de er i hvertfald meget nemme at finde.. :)
Avatar billede ziron Nybegynder
20. juli 2001 - 17:32 #4
zeth >> sådan noget må man ikke kan du så være stille, hehe :-)

/ZIRON
Avatar billede madsk Nybegynder
20. juli 2001 - 17:40 #5
Hvordan gendkalder man sin harddisk??

MadsK
Avatar billede madsk Nybegynder
20. juli 2001 - 17:58 #6
ZIRON: Jeg har lige prøvet at geninstallere igen og kommer til der hvor jeg skal skrive et id-nummer.
Hvis jeg skriver noget forkert kommer det ikke et telefonnummer jeg kan ringe til.