Avatar billede Slettet bruger
28. april 2010 - 14:46 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Jeg vil lave et onlinerollespil

Hej allesammen.
Jeg vil lave et 3d online rollespil.
men ved ikke hvordan.
og jeg mangler nogen til at hjælpe mig.
Jeg er god til at tegne og har god fantasi.
men skal have nogen til at scripte og teste.
hvis i er med på den så send mig en mail.
min mail er: olivermand@hotmail.com
Send mail med din email egen skaber inden for spil programering og jeg vil så sende en mail med om du er hyrret eller j.
(har ikke så mange penge så regn ikke med helt vil høj løn)

ps. Du må højst være 20 år
Avatar billede Vandreren Novice
28. april 2010 - 15:03 #1
ps. Du må højst være 20 år

Hvor gammel er du selv?
Avatar billede Slettet bruger
28. april 2010 - 15:19 #2
Avatar billede Slettet bruger
28. april 2010 - 15:21 #3
kommer først igen imorgen
Avatar billede Vandreren Novice
28. april 2010 - 15:33 #4

Det var ikke så langt fra, hvad jeg havde gættet på (close, but no cigar).

Held og lykke med at finde en anden teenager, som vil lave 3d online rollespil med dig, oliver. :)
Avatar billede Slettet bruger
28. april 2010 - 15:39 #5
thanx
Avatar billede Slettet bruger
28. april 2010 - 15:41 #6
jeg har tænkt mig at designe spillet i hånden scanne det ind på computteren og maile det til dem der vil være med til at lave spillet.
og de må selføgelig også være med til at bestemme de fleste ting som fx. navn på spil eller figurer.
Avatar billede Slettet bruger
28. april 2010 - 15:57 #7
Er ideen en forretningshemmelighed ?
- for hvis du påtænker at lave det fuldt professionelt hele vejen igennem skal du nok regne med 10-20 millioner kr. til udvikling, og derefter udgifter til markedsføring i samme størrelsesorden..
Og det er det, trods alt, de færreste teenagere der kan overse ?

Men som open source, og hvis ideen er god, har du større muligheder for at det bliver til noget.
- men det kræver jo at du løfter sløret : )

Hvis du "hyrer" en enkelt udvikler til så stor en opgave, risikerer du let at blive snydt...
Avatar billede dmdisco Nybegynder
28. april 2010 - 16:04 #8
du kan jo starte med at kigge på noget ala http://www.realmcrafter.com/ der er altid nogen at finde i deres forum der vil være med til at lave et hobby spil og ellers vil det give nogle gode erfaringer uden at det kommer til at koste for meget.
Avatar billede Slettet bruger
28. april 2010 - 16:05 #9
jeg har bare tænkt mig at det skal være på internetet og det skal være gratis medmindrer man vælger at blive member eller vip skal det koste 50 kroner om måneden.
og jeg har tænkt mig at det skal være et fantasy spil.
jeg har allerede to af mine bedste venner til at være med hvis de bare får lidt løn om måneden.
Avatar billede Slettet bruger
28. april 2010 - 16:21 #10
Husk at sende mig en mail hvis i er med på den