Avatar billede Slettet bruger
28. april 2010 - 11:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

A records?

Hej

Jeg skal bruge et dk domæne i forbindelse med Google Apps. Jeg skal oprette CNAME's i forbindelse med det - men A recorden skal jo pege på en IP adresse (som Google ikke stiller til rådighed)? Kan jeg pege den på 127.0.0.1 - eller er det ikke tilladt? Kan det give problemer i forbindelse med Google Apps Mail?

Er der nogen som tilbyder en slags forwarding service - så man kan pege på deres IP og de så forwarder til en URL jeg har valgt fx www.google.com.
Avatar billede Slettet bruger
28. april 2010 - 12:06 #1
Hej.

Jeg benytter selv Google Apps til et par af mine domæner til email, men bruger ikke A-records på dise domæner.

Du behøver ikke at specificere en A-record. Hos GratisDNS er der som standard en A-record, der peger på 127.0.0.1
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
28. april 2010 - 12:40 #2
Du kan også bruge din A-record til at pege på din sites-del af google apps. Se fx. http://teamjacobsen.com - bare lavet for sjov ;)
Avatar billede Slettet bruger
28. april 2010 - 14:19 #3
Domænet er nemlig købt hos GratisDNS. Thomasso: Har du slet ingen A records?
Avatar billede Slettet bruger
07. juni 2010 - 18:35 #4
Kan se at Gratisdns selv tilbyder forwarding gratis.