Avatar billede spil2vind Nybegynder
27. april 2010 - 10:50 Der er 1 løsning

Skrivning til mysql via JavaCcript og ASP

Hej

Jeg har brug for at kende brugerens seesionid og skærmbredde, og har derfor via kald fra hoved ASP filen lavet et kald af en .JS fil på flg. måde:
Først sættes userid værdien
<script type="text/javascript" language="javascript">var UserID=<% response.write( Session.SessionID ) %>;</script>

<script type="text/javascript" language="javascript" src="http://www.side.dk/brugerid.js"></script>

og .js filen kalder en ASP, som skriver data til databasen
document.write("<script language=javascript src=http://www.side.dk/brugerid_.asp?BrugerID="+UserID+"&Bredde=" + screen.width + "></script>");

Alt dette går rigtig godt, men de data der skrives til databasen er ikke tilgængelig for hele siden er blevet vist, er der nogen som kan komme med en ide til at løse dette eller begår jeg en fejl?

Pft
Carsten
Avatar billede spil2vind Nybegynder
17. september 2010 - 09:19 #1
Spørgsmålet lukkes, da der ikke er kommet nogen svar over hoevdet