Avatar billede jkn83 Praktikant
25. april 2010 - 13:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

æøå slået fra

Jeg sidder og er ved at lave en lille hurtig hjemmeside, har skrevet en del tekst ind og brugt shortcuts igennem en del af arbejdet... Men uden videre er min æøå taster slået fra i photoshop... Nogen der kan give lidt feedback på hvordan man lige sætter den tilbage til at kunne bruge æøå igen ?

Det er ikke skrift typen da det er den samme der er brugt tidligere og nu. Den vil bare ikke skrive æøå i photoshop, men andre steder er der ingen problemer...

Takker på forhånd.
Avatar billede jkn83 Praktikant
25. april 2010 - 13:58 #1
Fandt ud af det... Venstre alt + shift enabler æøå igen...
Søg og du skal finde :)
25. april 2010 - 14:08 #2
PS: nævnte kombination Venstre alt + shift skifter i ALLE programmer mht. INDSKRIVNING og brug af æøå ÆØÅ ...
Avatar billede kbryhl Nybegynder
28. april 2010 - 13:54 #3
Undskyld mig - men det er da Alt GR + Shift der slår dem til igen?...
er jeg ret sikker på
Avatar billede jkn83 Praktikant
07. maj 2010 - 17:16 #4
tænke tænke... Hvor mange ALT knapper sidder der i venstre side ;)
Om du så vil rette det ovenstående til ALT GR eller ALT, er vel et fedt. Så længe der beskrives om det er i venstre side eller ej...