Avatar billede cooraz Nybegynder
22. april 2010 - 12:04 Der er 1 løsning

mathtype problem ved office 2007/2010

jeg har et problem med at få mathtype til at virke til min office pakke... nu har jeg prøvet med både office 2007 og office 2010 beta...
og det har virket under begge versioner men pludselig er den begyndt melde fejl når jeg trykker inline eller nogle af de andre...

den skriver noget med "there was a problem sending your equation preferences for this document to mathtype. this equation will use mathtype's new equation preferences."

og når man trykker ok står der en fejl mere fra word:
"objektet er oprettet i en equation. dette program er ikke installeret på computeren. for at kunne redigere dette objekt skal du først installere et program der kan åbne objektet."

jeg har prøvet både at geninstallere office 2007 og 2010 og mathtype og har prøvet med en anden version af mathtype, men kommer hver gang samme fejl?!
Avatar billede cooraz Nybegynder
27. april 2010 - 23:37 #1
lukket