Avatar billede flyvende_farmor Nybegynder
20. juli 2001 - 14:39 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Logo

hey..Jeg står lige her og syretripper for at få et logo til min clan  [TFP] The Flaming Phoenix´s

Hellppp
Avatar billede repsac Nybegynder
20. juli 2001 - 14:43 #1
Du får slet intet logo for 30 point! Og hvis du tilmed er uheldig på du også betale for det.
Eksperten er ikke et forum hvor en masse tosser (os brugere) laver gratis arbejde ...

Læs hvad der står på banneret ... \"Gratis IT-hjælp online\" ... HJÆLP ikke arbejdskraft ...

Spyt med en 3-400 point og du kan være heldig ... :)
Avatar billede Slettet bruger
20. juli 2001 - 14:43 #2
Hvad med at putte lidt flere points i kassen, og give nogle mål? :-)
Avatar billede Slettet bruger
20. juli 2001 - 14:49 #3
repsac > Slap AF!

Jeg vil gerne lave det til ham for 116 points!

men så skal han også sende mig counter-strike skrifttypen!
Avatar billede Slettet bruger
20. juli 2001 - 14:50 #4
Make it 216 points!
Avatar billede Slettet bruger
20. juli 2001 - 14:51 #5
Kan du give mig nogle mål, så jeg kan komme i gang?
Avatar billede c4 Nybegynder
20. juli 2001 - 14:51 #6
Jeg er ved at lave et til dig...
Avatar billede Slettet bruger
20. juli 2001 - 14:51 #7
me 2
Avatar billede Slettet bruger
20. juli 2001 - 14:52 #8
Hvor stort skal det være?
Avatar billede c4 Nybegynder
20. juli 2001 - 14:53 #9
og jeg gætter målene for information for man vel ikke!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
20. juli 2001 - 14:53 #10
repsac og for den sags skyld også philip... hvis i ikke vil løse opgaven for de angivne point, så lad være med at kommentere! - det er mandens eget valg hvor meget han vil give...

Og repsac... nogle VIL faktisk lave arbejde næsten gratis... bare for at hjælpe andre, eller fordi opgaven synes som en sjov udfordring. Dette har været vendt flere gange, og det burde ikke være nødvendigt at vende det én gang mere...

3-400 point burde faktisk ikke gives på noget som helst tidspunkt. En SVÆR opgave er pr. default 60 point. Dvs. bare 100 point burde kun gives for en stort set UMULIG opgave.

NanoQ
Avatar billede Slettet bruger
20. juli 2001 - 14:54 #11
Hvor stort skal jeg lave logoet??
Avatar billede repsac Nybegynder
20. juli 2001 - 15:01 #12
=>nanoq: debat, ja - eller snarere slagsmål ... ;o) Well well ... jeg mener stadig eksperten skal være et forum hvor man kan få hjælp, ikke lavet et stykke gratis arbejde ... :-/
Avatar billede Slettet bruger
20. juli 2001 - 15:03 #13
Hør her!

Det er 100% rigtigt, hvad nanoq siger.
Det er op til ham, som opretter spørgsmålet, at bestemme hvor mange points han vil give for det, men jeg har da lov til, at fortælle ham, at jeg vil lave det for 216 points!
Avatar billede repsac Nybegynder
20. juli 2001 - 15:04 #14
:)
Avatar billede styler.dk Nybegynder
20. juli 2001 - 15:41 #15
http://www.flamingtext.com
Lav dine egne logoer der..
Bruger ikke selv den....
Avatar billede flyvende_farmor Nybegynder
20. juli 2001 - 16:59 #16
! Closed