Avatar billede madand Nybegynder
22. april 2010 - 08:51 Der er 1 løsning

Feedback på Datingportal / Mødested (http://www.avando.dk)

Hej Aminoer,

Jeg har sammen med en ven og kollega, startet en ny dating portal op. Konceptet går i alt sin enkelthed ud på, at kunne snakke med nye mennesker, uden det skal være besværligt. Vi har i den anledning (syntes vi selv) lavet et rigtig lækkert samtale system, der er nemt at gå til.

Vi vil derfor gerne høre jeres vurdering af sitet, både brugervenlighed, funktionalitet (selvom der stadig er lidt små fejl, som vi arbejder på at rette).

Vi har valgt ikke at tage penge for, at bruge systemet.

Vi har mange idéer på vej, i form af belønning for brug af systemet (Hvis du har skrevet 50 breve, får du mere funktionalitet osv).

Websitet ligger her: www.Avando.dk

Så skyd os i sænk, så vi sammen kan lave et godt sted at være for os alle :)

Mvh,

Mads & Jonas
Avatar billede madand Nybegynder
29. april 2010 - 12:19 #1
Lukker