Avatar billede Bygland Nybegynder
21. april 2010 - 21:32 Der er 13 kommentarer og
1 løsning
Avatar billede haverslev Novice
21. april 2010 - 21:49 #1
Det kommer helt an på, hvad den skal bruges til, men:

1. Har den bedste processor af de 3, DDR3 ram, men knap så godt grafikkort
http://www.notebookcheck.net/ATI-Mobility-Radeon-HD-5470.23698.0.html

2. Har den ældste type processor, men ganske fornuftig alligevel og DDR2 ram.
  Den grafikkort er betydelig bedre end nr. 1
http://www.notebookcheck.net/NVIDIA-GeForce-GT-240M.17654.0.html

3. Har ogso en af de nye Core i processorer, denne er dog den lille core i3 og er mindre end den Core i5 som sidder i nr. 1
Har tillige DDR3 ram, som er bedre end DDR2 ram (hurtigere)
Den har så tilgængæld det bedste grafikkort af de 3 maskiner.
http://www.notebookcheck.net/ATI-Mobility-Radeon-HD-5650.23697.0.html

Ram, harddiske
Avatar billede Bygland Nybegynder
21. april 2010 - 21:53 #2
http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/145405*Wupti/Acer-AS7740-173.html

Så den er den bedste? og kan den klare Mw2 og css og sådan uden lagg?
Avatar billede haverslev Novice
21. april 2010 - 22:01 #3
Til spil er det den bedste - du kan se test af de fleste spil under grafikkort testen - kør ned midt på siden - CoD Modern Warfare 2  er det der kræver mest af grafikkortet, men se selv resultatet her:
http://www.notebookcheck.net/ATI-Mobility-Radeon-HD-5650.23697.0.html
Avatar billede haverslev Novice
21. april 2010 - 22:08 #4
Smutter i seng, skal tidligt op :-)
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3
Avatar billede Bygland Nybegynder
21. april 2010 - 22:10 #5
Så mate, du ville mene at 3'ern er den bedste til spil?

ville gerne være helt sikker og høre fra nogle der har forstand på det :) og tak for din hjælpe

men ville gerne li vide hvad for en du ville fortrække
Avatar billede haverslev Novice
22. april 2010 - 08:17 #6
Når du mener altså at jeg ikke har forstand på det ??
Avatar billede Bygland Nybegynder
22. april 2010 - 08:54 #7
nej overhovedet ikke, men ville bare li være sikker, syntes det fedt du hjælper og er meget taknemlig :)
Avatar billede Bygland Nybegynder
22. april 2010 - 09:00 #8
nej overhovedet ikke, men ville bare li være sikker, syntes det fedt du hjælper og er meget taknemlig :)
Avatar billede Bygland Nybegynder
22. april 2010 - 09:40 #9
nej overhovedet ikke, men ville bare li være sikker, syntes det fedt du hjælper og er meget taknemlig :) og undskyld for de mange bedsker sad på skolen og deres computer er fuckt.
Avatar billede haverslev Novice
22. april 2010 - 13:02 #10
Som tidligere skrevet, så er nr.3 bedst til spil, da det ved spil er altafgørende med et rigtig godt grafikkort med hurtige (G)DDR3 - (G)DDR5 ram
Dog skal der også være en god CPU som har en god cache og det har Core i3 processoren (3Mb)- de lidt ældre core 2 duo har 1Mb
http://ark.intel.com/Product.aspx?id=47663
Avatar billede Bygland Nybegynder
22. april 2010 - 14:40 #11
Men så tager jeg nr 3 :) tak for din hjælp du.. det var nice du gad tak. :)
Avatar billede haverslev Novice
22. april 2010 - 15:54 #12
Avatar billede Bygland Nybegynder
22. april 2010 - 17:42 #13
Hvad er det?
Avatar billede haverslev Novice
22. april 2010 - 17:53 #14
Prøv at læse det :-)

Det er for at LUKKE spørgsmålet, ellers står det åbent og som ikke afsluttet.
Derfor at der gule markeringer på de spørgsmål som der er lagt svar i - men som ikke er accepteret
Disse spørgsmål bliver grønne i markeringen og tillige få en tekst der siger "aceppteret svar xx point tildelt" når det spørgsmål bliver afsluttet.
Så kan andre evt. se at de er afsluttet og man kan tillige se at der er givet et tilfrdstillende og brugbart svar.

Du sætter blot flueben i "Acceptér dette svar" udfor mit svar.