Avatar billede lassesvend Nybegynder
21. april 2010 - 13:32 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Forbind til Relakks automatisk på windows 7?

Hej Eksperter
(Er ikke sikker på at jeg har lagt spørgsmålet i den rigtige kategori)

Jeg har en relakks forbindelse som jeg godt kunne tænke mig forbandt lige så snart windows starter.
På XP som jeg brugte førhen, kunne jeg bare lægge en genvej til forbindelsen ind i Start mappen, så når jeg startede computeren op, blev jeg automatisk spurgt om jeg ville connecte til Relakks.
Nu bruger jeg imidlertid windows 7 og der kan man, så vidt jeg ved, ikke lige lave en genvej til forbindelsen.

Så er der nogen af jer der ved hvordan man kan få den til at forbinde til Relakks automatisk, eller få den til at poppe op og spørge om jeg vil connecte når windows starter?

Jeg anvender ikke en router, og jeg har prøvet med TuneUp uden succes.

Jeg bruger windows 7 Professional

På forhånd tak
Avatar billede lassesvend Nybegynder
23. april 2010 - 01:03 #1
Nobody??
Avatar billede lassesvend Nybegynder
28. april 2010 - 12:49 #2
Det var der ikke mange der kunne finde ud af.

Lukker!