Avatar billede HillBilly Nybegynder
17. april 2010 - 12:17 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Internet Explorer 32 eller 64 bit?

Jeg har installeret windows7 Home Premium 64 bit, fordi min maskine har 4 GM Ram.

Og nu opdager jeg så at der er hele 2 Internet Explorer´er.

Nemlig en almindelig og en 64 bits.

Hvad er så klogest at vælge af de 2 IE8´ere?

Hilsen
HillBilly
Avatar billede noltus Novice
17. april 2010 - 12:34 #1
Jeg kører med begge på min comp. men bruger faktisk kun 64bit versionen skullle være lidt hurtigere,men det kan ikke mærkes
Avatar billede Slettet bruger
17. april 2010 - 13:06 #2
http://www.eksperten.dk/spm/906405#reply_7571221

Og jeg køre kun med 32 bit, da 64 bit kan give problemer med tilføjelsesprogrammer
Avatar billede claes57 Ekspert
17. april 2010 - 13:22 #3
fx sun java er til 32-bit - men de arbejder på en 64-bit version. Du kan altså (som jeg har forstået det) ikke bruge 64-bit versionen til netbank.
Avatar billede Slettet bruger
17. april 2010 - 13:38 #4
Det tilføjelsesprogram jeg havde problemer med var f.eks adblock pro, som jeg ikke kan undvære, da skærmem ellers er fyldt med reklamer.
Det er ikke lavet til 64 bit
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. april 2010 - 16:36 #5
Konklusion:
Brug 32 bit versionen, så er du sikker på det virker :)
Avatar billede HillBilly Nybegynder
17. april 2010 - 17:51 #6
Jo, 32 lyder vist nok til at være mest sikker.

Takker for respons, og kom bare med et svar, de som vil have points.
Avatar billede Slettet bruger
17. april 2010 - 18:00 #7
Svar
Avatar billede Slettet bruger
18. april 2010 - 09:00 #8
Sorry, I doesn't support 64bit yet, It will be available next version v3.0

Sincerely,
Tom

Jeg skrev til adblock pro for nogle uger siden, at jeg havde problemer og sjovt nok kom dette svar netop som tråden blev afsluttet.
Avatar billede Slettet bruger
18. april 2010 - 09:00 #9
Sorry, I doesn't support 64bit yet, It will be available next version v3.0

Sincerely,
Tom

Jeg skrev til adblock pro for nogle uger siden, at jeg havde problemer og sjovt nok kom dette svar netop som tråden blev afsluttet.