Avatar billede ra__mus Nybegynder
15. april 2010 - 21:37 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

søger inspiration til design af knapper til webshop

Hej
Jeg er ved at lave design til en webshop, og søger inspiration til design af knapper som "Tilbage" , "Til Kassen" , "Vis" , "Fortsæt"

osv...

Det skal bare være knapper med teksten på.

Jeg skal også have nogle meddelelser på shoppen som feks.'
"Udsolgt" , "Log ind for at bestille"
osv..
De må også godt være designet og se flotte ud...

Nogen der har nogle sider man kan få inspiration fra eller selv har gode ideer ?

På forhånd tak!
Avatar billede ra__mus Nybegynder
16. april 2010 - 08:48 #1
ingen bud ?
Avatar billede frem-ad Professor
16. april 2010 - 11:23 #2
Det kommer jo meget and på hvad man skal sælge, om det skal være råt - kærlig - historisk også videre
Men her en jeg synes er pæn nem enkelt og passer godt til det produkt. http://www.loegismose.dk/
Her en som fungere godt med når der er en meget stor varekatlog http://www.danplejeonemed.dk/
Den her passer godt til det ''hårde materiale'' som de har med at gøre http://www.special-butikken.dk/

Håber det kan give dig noget inspiration men det kommer an på sit materiale
Avatar billede ra__mus Nybegynder
17. april 2010 - 10:23 #3
takker for inspirationen :-)
Avatar billede frem-ad Professor
17. april 2010 - 10:43 #4
Håber at det kunne hjælpe men der er jo ikke kommet mange forslag...
Avatar billede frem-ad Professor
17. april 2010 - 11:09 #5
Husk pointene
Avatar billede frem-ad Professor
20. april 2010 - 09:34 #6
Hvad sker der????