Avatar billede jonas1045 Nybegynder
14. april 2010 - 15:40 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Bedømmelse af ny hosting Starhost.dk

Så har jeg for tredje gang åbnet min host, og denne gang skulle det hele gerne holde langt langt ud i fremtiden.
Jeg har lyttet til alle jeres råd fra sidst og håber det er blevet bedre denne gang :)

Lægger ud med at sælge vitrual private servers, dedicated server og virtual private network forbindelser, og så kommer der om nogle måneder også domæner, webhotel, reseller af domæner og webhotel samt bncs og andet.

Hvad synes i om design, funktionalitet, brugervenlighed osv. ?
Og er siden troværdig?

http://starhost.dk/

Skriv også gerne hvis i ser nogle fejl, evt. stavefejl..
14. april 2010 - 17:11 #1
Foer du beder medlemmerne om hjaelp til et nyt spoergsmaal synes jeg at du skulle lukke dine gamle spoergsmaal.  Ganske vist er der ingen points for det tidligere spoergsmaal om dette emne fordi du aabnede spoergsmaalet med 0 points, men du skylder points for dine oevrige spoergsmaal.

Jeg noterer mig at du i den tid du har vaeret medlem aldrig har lukket et spoergsmaal.  Jeg gaar ud fra at det ikke er af ond vilje men fordi du ikke ved hvordan.  Meget hurtigt: (1) man lukker et spoergsmaal og afgiver points ved at acceptere et svar, et indlaeg markeret med gult.  Klik i den lille firkant og klik derefter i den rubrik der aabnes for afgivning af points.  Hvis til et spoergsmaal du har faaet nyttig information men i form af en kommentar, ikke et spoergsmaal, saa boer du bede medlemmet eller medlemmerne der gav den nyttige information om at oprette et svar.  Hvis du ikke har faaet nyttig information saa maa du selv oprette et svar (for eksempel blot med teksten "Jeg lukker") og acceptere dette svar.  Se yderligere FAQ hvorfra jeg bringer dette citat:

"Hvordan accepterer eller afviser jeg et svar?

Når der er kommet et svar som du kan bruge, så klikker du ud for selve svaret i boksen "Acceptér dette svar". Derefter accepterer du svaret i den boks som dukker frem.

Er løsningen kommet gennem en kommentar, skal du stadig give point. Du skriver bare, at bruger XXX har løst problemet og beder vedkommende om et svar. Når svaret kommer, accepterer du bare dette.
"
Avatar billede jonas1045 Nybegynder
14. april 2010 - 18:47 #2
Okay, men hvorfor skal dette ødelægge min tråd? Du kunne da have skrevet det i en besked til mig..
14. april 2010 - 19:04 #3
Luk dine gamle spoergsmaal, saa er jeg (og forhaabenligt andre) klar til at svare paa dette spoergsmaal.
Avatar billede jonas1045 Nybegynder
14. april 2010 - 20:00 #4
Så de lukket, men en anden gang så lad hver med at ødelægge folks tråd med det der, smid det i stedet til personen selv, alle andre behøver jo ikke vide at du ikke er tilfreds med de ikke er lukket.
Avatar billede mikaelch Novice
14. april 2010 - 20:48 #5
Kan se der bruges forskellige skrifttyper f.eks. på betingelse siden brug samme skrifttype og det er nemmer at få overblik over siden
der står priser per måned er fra priser , hvad er hele prisen ved køb af server ?
Fatter ingen af jeres priser der står øverst priser  er fra 699 kr. ?.
ud fra priser på prislisten er den billigste pris 499 kr.?
Kontakter hvordan gør man det , jeg kunne ikke lige finde ud ad det ,hvor er kontaktsiden ?
Avatar billede jonas1045 Nybegynder
14. april 2010 - 21:52 #6
Hej mikaelch, tak for dit svar.
Jeg har rettet skriften i betingelserne så der skulle ikke være nogle forskellige skrifttyper nu.
Det med prisen på dedicated server er rettet, det var en fejl, der skulle selvfølgelig stå 499kr. Alle priser på siden er måneds prisen på servicen udregnet hvis man bestiller for 12 måneder af gangen, prisen per måned ses hvis man klikker køb.
Du kan kontakte os ved at klikke på support i bunden af siden. Har også tænkt på at få lavet et lidt tydeligere link, men når der bliver opgraderet med domæner, webhotel, reseller og andet så bliver menuen og andre links lavet en del om og der kommer support nok øverst på siden.
14. april 2010 - 22:18 #7
jonas1045, jeg kan se at du har lukket et enkelt af dine spoergsmaal.  Du snyder stadig de der har proevet at hjaelpe dig med "Canon mixer..." og "Browser bruger..." for de points du udlovede.

Ikke desto mindre er det fremskridt, saa jeg gik i gang med at kikke paa din webside.  Jeg haaber ikke at du finder mine bemaerkninger for negative.  Jeg oensker dig held og lykke med dit forehavende og proever at fortaelle hvordan du, ifoelge min subjektive mening (som du spurgte om) kan goere for at forbedre chancen.  Her kommer hvad jeg har skrevet ned:

Du spoerger om design, funktionalitet, brugervenlighed, og trovaerdighed.

1.  Design.  Det synes jeg stort set godt om.  Stille og roligt, sagligt, giver indtrykket af at der staar en serioes person/organisation bag.  Du undgaar reklamebroel, skrigende farver, og alt hvad der er over-poppet.  To minusser: (1)  Jeg har en aversion mod bevaegende billeder/tekst der straeler min opmaerksomhed.  Skip det, vis de fem linier af tekst paa forsiden med det samme, og lad mig selv bestemme hvornaar jeg vil se paa hvad.  (2) Lysegraa tekst paa hvid baggrund og moerkegdraa tekst paa lysegraa baggrund er ikke det letteste at laese for nogle brugere.  Du har velsagtens gode oejne - hvis du vil saelge til de der har mindre gode oejne saa arbejd med kontraster o.s.v.

2.  Funktionalitet - brugervenlighed - hvad er forskellen?  Hvis du fra din webside vil saelge noget til brugerne saa er den funktionel hvis den fungerer gnidlingsloes fra brugernes synsvinkel.  Hvad jeg vil sige om funktionalitet/brugervenlighed er at websiden stort set fungerer som man forventer at en e-commerce webside skal fungere.  Men du har meget arbejde for dig.  For eksempel blander du paa flere steder dansk og engelsk sammen.  Et sigende eksempel er hvor man kan vaelge sprog, blandt andet "Danish."  Hvorfor ikke "Dansk?"  Du siger: Log ind eller registrer.  Men naar jeg trykker paa registrere saa faar jeg en side der siger "not allowed." (og oven i koebet paa engelsk.) Der er links der ikke virker, saa som "Koeb nu" paa forsiden.  Tag den noedvendige tid til at gaa det hele igennem og ret fejlene.

3.  Trovaerdighed.  Hmm.. (a)  "Danmarks bedste VPS"  - bedste paa hvilke omraader?  Det tager ikke meget googlen at finde tilsyneladende lavere priser, for eksempel http://surftown.dk/vps, saa hvilke kvalitative fordele goer dit tilbud bedre?  - bedste ifoelge hvem?  Er det bare dig der vil saelge et produkt der finder dit produkt bedst eller kan du henvise til objektive forbrugerundersoegelser/ sammenligninger/ kriteria?  Hvis ja, saa fortael.  Hvis nej, saa skriv noget andet end "Danmarks bedste...".  Ellers siger de der finder din webside at "saa er resten sikkert ogsaa overdrevet."  (b)  Priserne paa vps man finder ved paa forsiden at trykke paa "Se Alle Funktioner," 206 kr og 174 kr, er forskellige fra priserne under "bestillinger" der er 229 kr og 249 kr og det forvirrer.  Og det er ikke trovaerdigt med priser for "Advanced" der ligger hoejere end priser paa den bedre kvalitet "Ekspert," uanset hvordan du proever at bortforklare det under FAQ.
Avatar billede jonas1045 Nybegynder
14. april 2010 - 22:49 #8
Tak et dejligt svar :)

Retter nok ikke flash på forsiden, hvis det er det du mener. Men hvis du slår flash fra så bliver der vist et billede i stedet, uden bevægelser.

Tager et kik på farverne.

Får lige rettet de steder hvor det skulle stå på engelsk, hvor det ikke skal.

Registrer er nu åben, så man får ikke den besked mere.

Køb nu på forsiden er også rettet.

Ved godt det med Danmarks bedste måske skulle vente til jeg faktisk har nogle brugere som kan bekræfte dette, men jeg mener selv at vi leverer de bedste VPS i Danmark, og det er derfor jeg valgte at skrive det, men det kan være jeg redigere det.

Priserne på VPS er rettet og de står nu som den pris der skal betales hvis man betaler fra måned til måned, men er nød til at have de andre priser på Dedicated server da den billige af dem skal bestilles minimum 3 måneder, hvor den anden kan bestilles fra måned til måned.

Igen tak for dit svar, det var noget man kunne bruge :)
Avatar billede jonas1045 Nybegynder
14. april 2010 - 22:53 #9
Og det med at surftowns priser er lavere, det passer ikke helt, fordi så kigger du kun på priserne og ikke hvad du faktisk får for pengene. Og desuden så skal man betale 399kr om måneden for den mindste andet år, og det er virkelig en sindsyg pris på sådan en VPS. Og desuden skal der betales for et år, hvor man ved mig kan betale fra måned til måned.
15. april 2010 - 06:58 #10
Hov, er det mig der skal overbevises?  Jeg troede du oprettede hjemmesiden for at overbevise de der surfer internettet om at bestille virtual servere hos dig og spurgte mig om det virkede trovaerdigt.  Som svar gav jeg udtryk for at naar jeg kun har det paa hjemmesiden at gaa ud fra saa har jeg problemer med trovaerdigheden.  Du kan saa sige: "Tak for oplysningen, men jeg skoenner at du er den eneste der ser saadan paa det, saa det er der ingen grund til at goere noget ved."  Hvis du paa den anden side mener at forklaringer er noedvendige (saasom at andre der har lavere priser har skjulte omkostninger og hos dig er kvaliteten bedre paa de og de punkter) saa er det paa hjemmesiden, ikke til mig, at skal forklare.

Det gik ikke tabt paa mig at du bruger udtrykket "Danmarks bedste vps" ikke "Danmarks billigste" eller lignende, saa jeg kunne sagtens have begyndt at undersoege om der var mere til sagen en prisforskellene, men hvis jeg ikke gad (og havde behov for vps) saa havde du mistet en mulig kunde.

Min mening var at oprette mit tidligere indlaeg som svar saa det var paa plads naar tiden kommer til lukning og pointsgivning men det glemte jeg.  Derfor opretter jeg dette soms svar.

Og igen, held og lykke med at overtale web-surfere til at blive vps kunder hos dig.
20. april 2010 - 22:09 #11
jonas1045, forventer du flere indlaeg?  Erfaringen viser at det sjaeldent sker for spoergsmaal der er en uge gammel og hvor der ikke har vaeret aktivitet i adskillige dage.  Kan jeg derfor bede dig lukke spoergsmaalet, for god ordens skyld og saa det ikke laengere staar som aabent i min liste af indlaeg.  (Du har allerede konstateret at jeg laegger stor vaegt paa at faa spoergsmaal lukket, og jeg vaerdsaetter dine fremskridt paa dette punkt.)
Avatar billede jonas1045 Nybegynder
24. april 2010 - 10:17 #12
mikaelch smider du også et svar?
26. april 2010 - 12:28 #13
jonas1045, der kom ikke flere svar.  Hvis du foretraekker at give mig en del af pointene har du muligheden for selv at oprette et svar, acceptere begge svar og give dig selv en del af pointene.  Skulle der saa senere komme svar kan du bruge de points du gav dig selv.
Avatar billede hersker Nybegynder
23. august 2010 - 12:43 #14
mit råd... hold jer langt væk...

efter at have haft en nogenlunde positiv oplevelse i starten er det da gået helt galt...

kan slet ikke logge på mere, og havde rigtig langsomme hastighedder da jeg kunne komme på..

deres fine system med at man kan henvise andre og tjene lidt på det virkede også rigtig godt indtil man bad om en udbetaling, så vupti så havde de lige droppet den ordning og undladder at udbetale pengene..

desuden er der ingen tilbage betaling hvis man ikke er tilfreds med det man køber..

Hersker