Avatar billede webnord Praktikant
13. april 2010 - 22:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvilken kommando i CSS?

Hej Ng

Når jeg forsøger at valider min css-fil får jeg følgende:

Property overflow-y doesn't exist in CSS level 2.1 but exists in : scroll scroll

For ikke at få denne fejl, skal jeg åbentbart bruge en anden kommando men hvilken kommando har samme funktion i CSS level 2.1?

-/ Webnord
14. april 2010 - 05:55 #1
I css 2.1 var kommandoen "overflow."  Det foerste keyword efter overflow gaelder for overflow-x, hvis der er et keyword mere gaelder det for overflow-y.  Hvis du vil have at overflow i begge retninger skal blive synlig ved scroll skriver du overflow scroll scroll.  css3 indfoerte overflow-x og overflow-y som selvstaendige kommandoer.  Her er et link jeg fandt om det:

http://www.w3.org/TR/css3-box/#overflow1
14. april 2010 - 11:55 #2
Du oprettede spoergsmaalet igen.  Saa du ikke mit svar her?
Avatar billede webnord Praktikant
15. april 2010 - 12:58 #3
hejsa.

Dagen efter at jeg oprettede spørgsmålet, gik jeg ind for at se om der var svar, men jeg kunne ikke se mit spørgsmål, derfor oprettede jeg det igen, da jeg havde oprettet spørgsmålet igen kom spørgsmål nr.1 - derfor lukkede jeg spørgsmålet hurtig igen.

Takker for kommentaren, lige det jeg havde brug for.
Opret et svar til point

;) webnord
15. april 2010 - 14:41 #4
Det havde jeg allerede gjort, men her er et svar mere.  Lukker du det andet spoergsmaal ogsaa (ved at give dig selv points,) saa er der ryddet op.
17. april 2010 - 18:25 #5
Tak for lukning af spoergsmaalet og for points.  Soerger du for ogsaa at lukke spoergsmaalet Overflow.-y eller? http://www.eksperten.dk/spm/907020#reply_7574718 som ogsaa staar som aabent hos mig (jeg forventer ikke to gange points, du kan give points til det svar du selv oprettede.)  Det ville vaere fint.