Avatar billede baekmal Nybegynder
08. april 2010 - 11:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

hjælp til markering med macro

Kan nogen hjælpe mig med denne macro.
mit problem er og få den til at søge i både F15 og E15 (Går fint kun i F15, F8, F143)samtidig sender den kun det sidste markerede område til print, hvis der er mere en en af dem der opfylder if funtionen, den skulle gerne bibeholde markeringen af de andre..

Public Sub udskriv()
If Range("F15 eller E15") > 0 Then Range("B11:L72").Select
If Range("F78 eller E78") > 0 Then Range("B74:L137").Select
If Range("F143 eller E143") > 0 Then Range("B139:L202").Select
Application.Dialogs(xlDialogPrint).Show , , , , , , , , , , , 1
End Sub
Avatar billede supertekst Ekspert
08. april 2010 - 11:22 #1
if Range("F15") > 0 OR Range("E15") > 0 then
Avatar billede baekmal Nybegynder
08. april 2010 - 11:49 #2
Tak det fungerer fint. men hvordan for jeg sat de 3 if funktioner sammen til en, så hvis der er 2 eller 3 områder der opfylder kravet, bliver de alle markeret og sendt til print. lige nu er det kun sidste område der opfylder kravet der sendes til print
Avatar billede baekmal Nybegynder
09. april 2010 - 23:44 #3
Har oprettet det som nyt spørgsmål, da ingen respons her..
Tak for hjælpen med ovenstående "Supertekst"
http://www.eksperten.dk/spm/906675