Avatar billede sitecoredk Nybegynder
08. april 2010 - 07:34 Der er 1 løsning

Surftown ASP.NET hotel

Hej
Jeg har problemer med mit Surftown.dk ASP.NET webhotel.

Sagen er at jeg har lavet et simpelt ASP.NET Website, hvor jeg har en classe i App_Code folderen. Classen har blot en metode som returnerer Hello World.

Fra min Default.aspx side instantierer jeg et object udfra ovenstående class. Og det er så her det går galt hos Surftown.
Jeg får nedenstående error.

----------------------------
Compiler Error Message: CS0246: The type or namespace name 'myclass' could not be found (are you missing a using directive or an assembly reference?)

myclass db = new myclass();

----------------------------

Der er bare et eller andet der slet ikke stemmer her. Jeg mangler bestemt ikke nogen reference.

Jeg har forsøgt at oprette website i både NET 2.0 og 3.5, uden held.
Surftown webhotellet køreri øvrigt på 2.0 og ikke 1.1

Web.config filen er stort set skrabet for alt.

Jeg kan ikke se at problemet skulle ligge hos mig. Der må være noget galt hos Surftown. Men på den anden side så har jeg arbejdet en del med surftowns ASP.NET webhoteller uden lignende  problemer.

Håber at der nogen som kan hjælpe.

Takker på forhånd.
Avatar billede sitecoredk Nybegynder
08. april 2010 - 10:08 #1
Ok, det ser ud til at jeg selv fik løst det.

Det viser sig, at i Surftowns ASP.NET webhoteller ligger der pr. default en folder kaldet: aspnet_client

Den web application som man selv laver og uploader til Surftown skal ligge på samme niveau som aspnet_client folderen.

Dvs. man kan IKKE have følgende hierarki

mitdomæne.dk
    - aspnet_client
    - min-web-application (denne mappe indeholder alle aspx, cs osv filer).

Den korrekte folder struktur skal være:
mitdomæne.dk
    -aspnet_client
    -samtlige aspx,cs, mapper osv.

Ja, det bør jeg jo have sagt til mig selv.