Avatar billede Belkjaer Nybegynder
07. april 2010 - 16:59 Der er 1 løsning

Programmer til at lave en online backup server?

Hej;

Jeg har fået anskafftet mig en server, og vil gerne lave en "online backup server", som familie og venner kan få tilgang til via et eller andet program.
Det skal helst være sådan at man får oprettet en konto hos mig, oprettet en "backupplan" på klienten, og så gør den selv resten.
Evt. gerne et program som har mulighed for incrementel backup.

Nogen der kan anbefale mig et godt program, som ikke koster en formue?

Det skal ha' en server del, som jeg kan administrer, og så en simpel klient del. Jeg vil helst gerne undgå FTP, om muligt.
Avatar billede Belkjaer Nybegynder
07. april 2010 - 17:03 #1
Beklager forkerte gruppe, skulle have været i Programmer-Backup.